Goedemiddag,
Ik zal me eerst even voorstellen want dit is mijn eerste bericht hier.
Ik ben Tom, 30 jaar, en heb een blauwe Clio GT-Line uit 2017.
Onder mijn Clio zitten momenteel 16 inch velgen en wil deze zodra de banden op zijn vervangen voor 17 inch velgen of heel misschien 18 inch, maar ik denk dat mijn voorkeur 17 inch heeft.
Ik heb al menig site bezocht om te kijken en de keuze is reuze, ik vind het altijd alleen lastig om van een plaatje van internet van alleen een velg te beoordelen hoe dit onder de auto staat.
Als iemand de 17 inch gt line velgen (onbeschadigd) heeft liggen of de 17 Clio 5 rs line velgen(ook onbeschadigd) heeft liggen en deze wil verkopen hoor ik het ook graag, want dit vind ik sowieso mooie velgen.
Nu is mijn vraag, zouden jullie die 17/18 inch onder hun Clio hebben is foto's willen plaatsen voor inspiratie?
Gr. Tom
clio 4 velgen inspiratie
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: clio 4 velgen inspiratie
Ik heb Clio 5 RS line velgen liggen...3 zonder schade , 1 met zeeeeeeer lichte schade. Banden geen 4 k mee gereden en dan nog 2 velgen met lichte schade. Banden continental origineel. Je moet al erg goed kijken om die ene velg met schade te vinden... Wetende dat 1 velg + 300€ kost origineel bij dealer en dat de banden origineel de continental zijn wil ik er eigenlijk vanaf. Heb 16" gestoken met allseasonbanden.Kan hier geen foto's posten , wel op het renault.nl forum. Was het beu om de auto uit te lenen aan m'n dochter en dan vast te stellen dat er minieme parkeerschade was. Daarom de 16 ' , staat wat hoger