Stel hier je eventuele vragen mbt de werking van het forum
Re: Stel hier je eventuele vragen mbt de werking van het forum
Op mijn Samsung S6 Edge komt het soms voor. Android versie 6.0.1
Geen idee of het hier mag, maar er verdwijnen postings van mij. Viel me laatst op dat ik precies 700 postings had en vandaag 695. Niet dat getallen mij veel boeien maar wat gebeurt er met de postings? Verdwijnen postings naar verloop van tijd?
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Het kan zijn dat er bepaalde onderwerpen worden verwijderd inclusief de postings, denk aan (ver)koop onderwerpen of onderwerpen op vraag van de auteur. Evengoed kan het zijn dat het beheerteam berichten verwijderd als er teveel van het originele onderwerp wordt afgeweken.
-
- beginner
- Contacteer:
Uploaden foto's
Ik ben sinds een paar dagen lid van dit forum en het valt mij op dat je geen foto's kunt uploaden en dat vind ik een gemis. Ik begrijp dat je kunt linken naar externe foto's maar de praktijk leert dat de meeste van die links uiteindelijk verdwijnen en daarmee ook de volledigheid van de betreffende bijdrage en het nut veelal tot nul wordt gereduceerd. Een tijdje geleden heeft b.v. Photobucket zijn gebruikersvoorwaarden gewijzigd en daardoor is het op verscheidene fora een waar slagveld geworden, 50% van de foto's zijn niet meer zichtbaar voor gebruikers die geen abonnement bij Photobucket hebben. Ik begrijp dat het opslag geld kost maar een goede uitleg van een reparatie is ook geld waard en als ik een bezoek aan de dealer kan vermijden omdat het probleem met foto's gelardeerd haarfijn wordt uitgelegd is mij dat best een kleine bijdrage waard. Zoveel kost opslag niet meer tegenwoordig. Met andere woorden, het betaalt zich zelf terug. Daarnaast nodigt dit ook uit om zelf een verslag te maken van hoe een probleem verholpen kan worden. Voorheen reed ik een Panda en op dat forum kan je zo je foto's uploaden (gratis) en daar wordt heel regelmatig getoond hoe een probleem opgelost kan worden. En als ik een advies mag geven, als jullie die weg inslaan, zet de mogelijkheid van externe links uit op het forum, al die dode links zijn een gruwel. Een andere mogelijkheid is om er een sponsor voor te zoeken, Renault? Een dealer?
Renault Clio 1.2 16V 2002
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Het uploaden van foto's en plaatjes rechtstreeks via de site, in plaats van een externe foto opslag, is een mogelijkheid bij het aanschaffen van een clubpas. Hierdoor steun je ons als club zijnde en krijg je, buiten het uploaden van foto's, nog een aantal extra voordelen zoals korting bij betalende meetings, toegang tot de download sectie en korting bij sponsors. Voor meer informatie over de clubpas, kan je hier terecht.
Ik snap de frustratie wanneer er een externe foto niet meer te bekijken valt omdat de desbetreffende hosting hun voorwaarden heeft aangepast of het limiet is overschreden. Echter juist vanwege dat dit een kenmerk is van de clubpas, zijn wij niet geneigd dit standaard te activeren.
Ik snap de frustratie wanneer er een externe foto niet meer te bekijken valt omdat de desbetreffende hosting hun voorwaarden heeft aangepast of het limiet is overschreden. Echter juist vanwege dat dit een kenmerk is van de clubpas, zijn wij niet geneigd dit standaard te activeren.
Al die voordelen voor de luttele prijs van één biertje per jaar, waar hebben we het in vredesnaam over..?
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Waar zijn de "meetings" subforums gebleven? Deze bijv. wordt nu niet meer gevonden:
https://www.clioclubnederland.nl/viewto ... =5&t=25908
https://www.clioclubnederland.nl/viewto ... =5&t=25908
Clio 1.4 16V Privilege automaat 2002
Clio 1.4 RN 1993 (oorspronkelijk FX-TH-63)
R25 V6 Injection aut. 1989
Clio 1.4 RN 1993 (oorspronkelijk FX-TH-63)
R25 V6 Injection aut. 1989
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Je gebruikt zo te zien nog een oude link naar je topic (nieuwe link: viewtopic.php?f=5&t=25908 ).
Normaal gezien zou de oude link moeten blijven werken maar ik zie net dat de htaccess iedere keer wordt aangepast bij een update van de website en daardoor de regels verdwijnen die dit mogelijk maken.
Ik heb een aanpassing gedaan zodat deze in het vervolg niet meer aangepast worden en de oude links blijven werken.
Normaal gezien zou de oude link moeten blijven werken maar ik zie net dat de htaccess iedere keer wordt aangepast bij een update van de website en daardoor de regels verdwijnen die dit mogelijk maken.
Ik heb een aanpassing gedaan zodat deze in het vervolg niet meer aangepast worden en de oude links blijven werken.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Is het mogelijk om het logo (clio club / De enige echte Renault Clio Club) de verwijzing te geven naar de link van het forum ipv de website naast het forum?.
Of is dit bewust zo ingesteld?.
Of is dit bewust zo ingesteld?.
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Dit was niet bewust zo ingesteld, het logo krijgt automatisch de link naar de "home" die ingesteld is in de backend. Dit is de website omdat we zo makkelijk een knopje bovenaan hebben die terug naar de website verwijst. Ja ik kan natuurlijk ook een eigen knopje maken en nog tig andere mogelijkheden, maar luiheid primeert ( ) en hebben het toen zo gelaten.
Ik heb het even in het thema zelf nu aangepast (i.p.v. in de backend) zodat het logo vanboven nu verwijst naar het forum, zonder de "home" aan te passen.
Ik heb het even in het thema zelf nu aangepast (i.p.v. in de backend) zodat het logo vanboven nu verwijst naar het forum, zonder de "home" aan te passen.
- Quirico
- forum member
- Contacteer:
Ik ben in ieder geval blij dat mijn vraag in behandeling is genomen én is uitgevoerd Thanks!
In bezit sinds 19-11-2016: Clio IV phase2 Intens GT-line Blue Iron
-
- beginner
- Contacteer:
Ahoy ik probeer documenten te downloaden op mijn ipad via de download lijst maar er gebeurt niet veel als ik op het kruisje van downloaden druk. Wat doe ik verkeerd?
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Beste Bennie, de download sectie is gereserveerd voor onze betalende club leden. Hier vindt je meer info.
-
- forum member
- Contacteer:
Ik krijg een melding in mijn privé bericht over een terughoudend bericht, en dat ik ruimte moet maken
Maar heb alles verwijderd maar krijg nog de melding
Maar heb alles verwijderd maar krijg nog de melding
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
Ergens in je PB box zou er een link moeten staan met "Maak alle teruggehouden berichten vrij" of iets dergelijks. Kan een kleine link zijn, kan je eens kijken als je die kan vinden?
Ik weet niet welke website dit is, maar als ik in Safari in iOS/iPadOS klik op ‘website’ naast ‘forumoverzicht’ kom ik uit op een lege pagina met een foutmelding ‘Safari kan de pagina niet openen. Fout: ‘Load cannot follow more than 20 redirections’.’
Als ik hierop Google zou de beheerder van de pagina dit moeten oplossen.
Maar naar welke website zou dan worden verwezen?
Als ik hierop Google zou de beheerder van de pagina dit moeten oplossen.
Maar naar welke website zou dan worden verwezen?
Renault Clio IV Estate 0.9 TCe Intens Gris Platine 2019 - BMW 316i Executive Sportline 2013
- Midri
- Beheerteam
- Contacteer:
De website werd helaas niet meer onderhouden gezien er weinig animo was deze up-to-date te houden.
Ondertussen heb ik de link hiervoor weggehaald en een redirect ingesteld naar het forum vanuit de oude website url.
Ondertussen heb ik de link hiervoor weggehaald en een redirect ingesteld naar het forum vanuit de oude website url.
Ik heb in het Aangeboden topic een in hoogte verstelbare stoel staan.
Nu wil ik deze een ‘BUMP’ geven en wat extra prijs-informatie geven, maar een reactie van mijzelf op mijn advertentie wordt niet geplaatst.
(Waarom) kan ik niet op mijn eigen post reageren?
Nu wil ik deze een ‘BUMP’ geven en wat extra prijs-informatie geven, maar een reactie van mijzelf op mijn advertentie wordt niet geplaatst.
(Waarom) kan ik niet op mijn eigen post reageren?
Renault Clio IV Estate 0.9 TCe Intens Gris Platine 2019 - BMW 316i Executive Sportline 2013
Vreemd, ik mag wél gewoon op mezelf reageren. Misschien omdat ik meer rechten heb. Ik zal voor je informeren.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
Hoi,
Als ik op het forum wil via m’n browser (op m’n telefoon) dan moet ik me altijd weer opnieuw aanmelden. Ook als ik “onthouden” aangevinkt heb. Is dat gebruikelijk?
Mvg Marc
Als ik op het forum wil via m’n browser (op m’n telefoon) dan moet ik me altijd weer opnieuw aanmelden. Ook als ik “onthouden” aangevinkt heb. Is dat gebruikelijk?
Mvg Marc
Dat is ‘grappig’, want toen ik vanuit de e-mail notificatie, dus nog voordat ik je reactie las, het bericht wilde openen dacht/ervaarde ik exact hetzelfde. En dat zowel op de iPad als de iPhone, beiden met het laatste OS. Voorheen had ik dit niet.
[/quote]
Dat is ‘grappig’, want toen ik vanuit de e-mail notificatie, dus nog voordat ik je reactie las, het bericht wilde openen dacht/ervaarde ik exact hetzelfde. En dat zowel op de iPad als de iPhone, beiden met het laatste OS. Voorheen had ik dit niet.
[/quote]
Hier ook IPhone met meest recente IOS.
[/quote]
Hier ook IPhone met meest recente IOS.
Als ik in dit topic terug lees is lijkt het erop dat werken op de PC anders (lees wél ingelogd kunnen blijven) is dan op telefoon of tablet. Misschien kan een beheerder dit bevestigen?
Een vinkje zetten bij “behouden” (via telefoon) werkt ook niet.
Een vinkje zetten bij “behouden” (via telefoon) werkt ook niet.