Hallo forumleden! Ik ben nieuw hier en zal proberen mijn bijdrage te leveren en uiteraard ook mijn vragen te stellen. Sinds kort in het bezit van een Clio V RS uit 2021. Ben eea aan ’t uitproberen en loop tegen het volgende aan. Het lijk erop dat de stembediening alleen werkt als m’n telefoon gekoppeld is. Volgens mij moet dat ook zonder gekoppelde telefoon werken maar krijg dat niet aan de praat. Mogelijk ergens een instelling of zo maar als ik op de spraakknop druk hoor ik ook geen piep of iets dergelijks waarna je je commando kan inspreken. Kan het ook niet in de handleiding terugvinden. Iemand een- idee hoe dit komt en wat een mogelijke oplossing is?
N.B. Wat een heerlijk automaat heeft deze Clio en wat een rustige motor!
Stembediening
-
- forum starter
- Contacteer:
Re: Stembediening
Nieuw gekocht? Vraag het dan ff aan je dealer zou ik zeggen??
Zal dit zelf ook nog moeten vragen... Heb een clio V RS-Line hybryde en daar staat ook wel het 1 en ander op dat ik nog niet weet.
Zal dit zelf ook nog moeten vragen... Heb een clio V RS-Line hybryde en daar staat ook wel het 1 en ander op dat ik nog niet weet.
Re: Stembediening
Probleem opgelost. Kun je kennelijk aan en uitzetten. Soms is het simpeler dan je denkt.
Groet, Mike