verschil frame voorstoelen 3 deurs en 5 deurs?
verschil frame voorstoelen 3 deurs en 5 deurs?
Ik heb een vraag over de voorstoelen. Is er verschil tussen het frame van de voorstoelen van een 3 deurs en 5 deurs Clio 1992 (type 1, fase 1). De 3 deurs heeft een mechanisme om de stoel te kantelen, de 5 deurs niet, maar is het kantelmechanisme bv los te monteren op een 5 deurs stoel? Zijn de frames 3 versus 5 deurs verder wel hetzelfde? Heeft te maken met stoelhoezen die ik wil verwisselen, maar misschien kan ik de hele stoel wel overzetten van een 5 naar mijn 3 deurs, maar dan moeten de stoelen wel hetzelfde frame hebben, waarbij ik kantelmechanisme kan overzetten? Ik vrees dat dat niet kan, en dat het toch verschillende frames zijn. Misschien weet iemand het antwoord...
Clio 1 Phase 1, 1.4RN 5-versnell. Jan1992 3-deurs
Re: verschil frame voorstoelen 3 deurs en 5 deurs?
Ik lees net in een oud bericht:
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 78&t=11322
door cliotuner » 24 aug 2011 22:15
de stoel van een 5 deurs past niet op de rails van de 3 deurs
Het lijkt erop dat ik echt 3 deurs stoelen moet hebben voor mijn 3 deurs Clio. Iedereen mee eens?
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 78&t=11322
door cliotuner » 24 aug 2011 22:15
de stoel van een 5 deurs past niet op de rails van de 3 deurs
Het lijkt erop dat ik echt 3 deurs stoelen moet hebben voor mijn 3 deurs Clio. Iedereen mee eens?
Of je moet de 5-deus stoelen inclusief de rail overzetten. Dat kan wel, montage gaten in de bodem zijn bij 3 en 5 deurs gelijk. De bevestiging van de 3 en 5 deus stoelen op de rails echter is verschillend.
ja, maar volgens mij kan de 5 deurs stoel dan niet meer opgeklapt als er iemand achterin de 3 deurs wil stappen..Toch?
ok, dank je!