Weet iemand waar de BDP sensor zit bij een clio 2 1.6 16v (14-LT-LL)?
Ik kan het niet vinden, ook niet na verwijderen luchtfilterhuis. Ook op internet niets te vinden over dit model.
Locatie BDP sensor clio2 1.6
- Petare
- forum member
- Contacteer:
Re: Locatie BDP sensor clio2 1.6
Diep graven, die van mij is in 2014 verkocht....
Van voren gezien op de motor gekeken:
Inlaatslang en die rechthoekige doos verwijderen.
Rechts van het motorblok (links dus vanaf de bestuurder bekeken) op de overgang tussen blok en bak zul deze vinden.
Daarvoor moet je wel tussen een aantal slangen en kabels door dacht ik. Je had niet donders veel ruimte
Zelfs nog foto's gevonden van hoe er bij mij destijds de verbeterde versie opging (de blauwe). Niet omdat ik klachten had, maar het wel kon krijgen... Preventief onderhoud vs correctief onderhoud. Dat eerste kun je namelijk plannen als het jou uitkomt.
Van voren gezien op de motor gekeken:
Inlaatslang en die rechthoekige doos verwijderen.
Rechts van het motorblok (links dus vanaf de bestuurder bekeken) op de overgang tussen blok en bak zul deze vinden.
Daarvoor moet je wel tussen een aantal slangen en kabels door dacht ik. Je had niet donders veel ruimte
Zelfs nog foto's gevonden van hoe er bij mij destijds de verbeterde versie opging (de blauwe). Niet omdat ik klachten had, maar het wel kon krijgen... Preventief onderhoud vs correctief onderhoud. Dat eerste kun je namelijk plannen als het jou uitkomt.
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Re: Locatie BDP sensor clio2 1.6
Dank voor je reactie!
Dan moet ik nog iets dieper graven om het te zien.....
Heel soms heb ik last van een onrustig toerental,afslaande motor en storingslampjes die tijdje blijven branden. BDP maar eens vervangen en gasklephuis schoonmaken.
Daarnaast ook het bekende probleem van een slecht werkende cruisecontrol: remschakelaar al vervangen en contactpunten in achterlichten schoongemaakt.
Dan moet ik nog iets dieper graven om het te zien.....
Heel soms heb ik last van een onrustig toerental,afslaande motor en storingslampjes die tijdje blijven branden. BDP maar eens vervangen en gasklephuis schoonmaken.
Daarnaast ook het bekende probleem van een slecht werkende cruisecontrol: remschakelaar al vervangen en contactpunten in achterlichten schoongemaakt.