Ik heb onlangs mijn eerste auto gekocht, clio uit 2019
Nu heb ik echt navigatie nodig, maar liever niet via me telefoon vanwege afleiding. Ik heb op bol.com een gevonden: renault clio android autoradio carplay (290 euro). Zou ik die met een handige neef zelf kunnen inbouwen? En is het wel echt handig voor navigatie en Bluetooth?
Ik heb een bedrijf gevonden die deze verkoopt en monteert maar vraagt daar 1100 voor. Wie heeft tips?
Alle adviezen zijn welkom, ik ben me auto nog aan het ontdekken
Auto upgraden
Re: Auto upgraden
Hallo,
Wat voor clio heb je gekocht en wat voor radio zit er in (software versie). Afhankelijk van de versie die je hebt kan je bijvoorbeeld android auto aanzetten.
Wat voor clio heb je gekocht en wat voor radio zit er in (software versie). Afhankelijk van de versie die je hebt kan je bijvoorbeeld android auto aanzetten.
Morge!Mientje07 schreef: ↑17 mei 2023 14:09Ik heb onlangs mijn eerste auto gekocht, clio uit 2019
Nu heb ik echt navigatie nodig, maar liever niet via me telefoon vanwege afleiding. Ik heb op bol.com een gevonden: renault clio android autoradio carplay (290 euro). Zou ik die met een handige neef zelf kunnen inbouwen? En is het wel echt handig voor navigatie en Bluetooth?
Ik heb een bedrijf gevonden die deze verkoopt en monteert maar vraagt daar 1100 voor. Wie heeft tips?
Alle adviezen zijn welkom, ik ben me auto nog aan het ontdekken
1100 is wel heel veel geld daarvoor.. Ik heb een media systeem besteld via ali express voor 130 euro en ik ga hem zelf installeren via een youtube filmpje.. Ik zou dat gewoon doen.
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 165pk
Volkswagen Up! 1.0 60pk
Renault Clio IV 0.9 TCE 113pk
Dacia Sandero Stepway 1.0 101pk
Volkswagen Up! 1.0 60pk
Renault Clio IV 0.9 TCE 113pk
Dacia Sandero Stepway 1.0 101pk
Wat voor mediasysteem zit er ingebouwd in de auto?
Het is bekend dat de laatste serie Clio 4 medianav autoradio's ondersteuning heeft voor Carplay of Android auto. Dan zou je met een simpele ingreep je radio kunnen opbouwen en toch zoveel oorspronkelijk houden. De chinese Android autoradio's zijn niet van dusdanige kwaliteit en vergt een grote kennis om in te bouwen.
Kijk eens op het volgende forum onderdeel":
https://www.clioclub.info/forum/viewtop ... 44&t=28366
lees hem eens goed door, hier heb je naar mijn idee meer aan dan een Chinese versie.
Het is bekend dat de laatste serie Clio 4 medianav autoradio's ondersteuning heeft voor Carplay of Android auto. Dan zou je met een simpele ingreep je radio kunnen opbouwen en toch zoveel oorspronkelijk houden. De chinese Android autoradio's zijn niet van dusdanige kwaliteit en vergt een grote kennis om in te bouwen.
Kijk eens op het volgende forum onderdeel":
https://www.clioclub.info/forum/viewtop ... 44&t=28366
lees hem eens goed door, hier heb je naar mijn idee meer aan dan een Chinese versie.