Te koop: RENAULT CLIO 1.6 16V DYNAMIQUE uit 2003 / Kmstand: 303197 / vraagprijs € 750
Onderhoudsgeschiedenis (boekjes en later facturen) aanwezig. Laatste jaren veel aan vervangen, zoals: koplampen voor vervangen, koppeling, schokbrekers voor, remmen voor, dynamo, banden voor, en radiator. Riemen zijn in 2024 weer aan de beurt.
Auto is van binnen netjes, van buiten minder netjes (zie foto's) maar geen grote schade. Auto rijdt goed en motor loopt goed en heeft zijn vermogen. Ik reed gemiddeld 1:14 a 1:15 (2/3 snelweg). Werkende cruisecontrol, climatcontrol en airco. Dubbele roestvrijstalen uitlaateinde. Voorbereiding boxen en subwoofer achter.
Minpunten: kachelradiator is waarschijnlijk lek (zoete geur binnen bij aanzetten kachel). Soms onrustig toerental en afslaan motor (storing P0120). Banden achter komen er aan (eentje loopt langzaam leeg). Achterruitenwisser ontbreekt.
https://photos.app.goo.gl/Hwm63S41cn6h4CZD9
RENAULT CLIO 1.6 16V DYNAMIQUE 2003
Re: RENAULT CLIO 1.6 16V DYNAMIQUE 2003
Doe gerust een bod
anders laat ik hem binnenkort ophalen door een wij kopen auto's bedrijf
Re: RENAULT CLIO 1.6 16V DYNAMIQUE 2003
Ik zou het leuk vinden als iemand van deze club er nog wat aan heeft. De auto rijdt nog goed maar er moet in geïnvesteerd worden. Voor 350 eur is het nog op te halen. Volgende week maak ik anders een afspraak met een opkoopbedrijf.