Ik heb sinds een aantal dagen een Clio IV met R-Link. Deze auto komt oorspronkelijk uit Duitsland en de R-Link is dus ook de duitse variant. Dit is geen probleem, je kunt de taal gewoon op nederlands zetten en bijna alles functioneert goed.
Het enige probleem waar ik tegenaan loop is de gesproken navigatie. Ik kan niet kiezen voor een nederlandse stem.
Nu is het via R-Link explorer mogelijk om andere stemmen op de sd card te kopieren. Ik ben dus op zoek naar de stemmen van de nederlandse R-Link. Is er iemand die de map voices voor mij van zijn sd card wil kopieren en naar mij wil mailen?
R-Link navigatie stemmen
Re: R-Link navigatie stemmen
Bedankt voor de stemmen!
Weet je ook of er een nederlandse computerstem is voor de spraakherkenning?
Weet je ook of er een nederlandse computerstem is voor de spraakherkenning?
Ik heb het zelfde probleem kan iemand mijn de link geven met de nederlandse stemmen.
Sorry voor late antwoord bij deze de link: https://jermaiiin.stackstorage.com/s/nVA2Za6RAU31yw5 :D
Omdat de spraakbesturing nog niet werkt ben ik nog wat verder aan het zoeken geweest. Ik mis ook de Nederlandse stemmen in de map VAutoTTS.
Is er iemand die deze map voor mij wil kopiëren en wil mailen?
Is er iemand die deze map voor mij wil kopiëren en wil mailen?
Is er toevallig nog iemand die de nederlandse stemmen heeft? Ik heb hier ook een duits sprekende import clio.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!