Beste leden,
Ik ben op zoek naar een motorkap voor mn Clio. De huidige heeft erg lelijke butsen erin zitten.
Nu heb ik op onderdelenlijn een kap gevonden met dezelfde kleurcode (TEJ47) maar dat is van een campus uitvoering. Ik heb een phase 3.
https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onde ... /18510325/
Mijn vraag is nu of de kap van de campus op mijn Clio zal passen. Ik dacht dat het verschil aan de voorkant alleen de bumper is, en niet de kap.
Met vriendelijke groet!
Thom.
Motorkap
Re: Motorkap
Zou ik idd ook denken, maar als je hier kijkt lijken er minstens 5 verschillende versies te bestaan. Vreemd genoeg wijzen ze wél allemaal naar hetzelfde renaultnummer: 651005045R
Als ik op Google naar plaatjes van de ph3 en ph4 kijk zou ik het geloof ik wel aandurven
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
Re: Motorkap
Sorry voor mijn wat late reactie, op vakantie geweest met de Clio...
Dankjewel voor het meedenken! Hij wilt er 100 euro voor, en zegt dat hij in nette staat is. Ik ga er een dagje voor uittrekken om de kap op te halen en te plaatsen. Ben een beetje bang dat het afstellen lastig gaat worden, maar zal wel goed komen.
Dankjewel voor het meedenken! Hij wilt er 100 euro voor, en zegt dat hij in nette staat is. Ik ga er een dagje voor uittrekken om de kap op te halen en te plaatsen. Ben een beetje bang dat het afstellen lastig gaat worden, maar zal wel goed komen.