Tijdens de rit vanavond naar huis merkte ik dat ik de koppelingspedaal maar tot ongeveer halverwege kan intrappen. Het lukt wel gewoon om hem in zijn versnelling te krijgen, dit gaat ook niet stroef ofzo. wat kan dit zijn?
Ik heb ook al een tijdje een kraakje in de koppeling tijdens het intrappen, zoals in de link hieronder over gesproken wordt.
http://clioclub.info/viewtopic.php?f=82 ... ingspedaal" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gaat om een clio 2 1.2 16v uit 2007 (campus)
koppelingspedaal maar tot halverwege intrappenclio 2 1.2 16v
-
Frankie
Re: koppelingspedaal maar tot halverwege intrappenclio 2 1.2
Ok bedankt voor je reactie. Deze zit bij het pedaal toch . Hoe kan ik zien of deze niet goed meer is?
-
Frankie
Re: koppelingspedaal maar tot halverwege intrappenclio 2 1.2
ik heb gekeken, de boosdoener waarom het pedaal maat to halverwege ging was een schakelaartje die uit zijn houdertje was geschoten.
Het was een groene stekker met een drukcontact erop. het leek mij een remlichtschakelaar, zo'n groene schakelaar. maar toen ik deze indrukte en losliet reageerde hij hier niet op. de remlichten deden het gewoon bij het intrappen van de rem. kan dit een koppelingsschakelaar zijn die loshangt?
Het was een groene stekker met een drukcontact erop. het leek mij een remlichtschakelaar, zo'n groene schakelaar. maar toen ik deze indrukte en losliet reageerde hij hier niet op. de remlichten deden het gewoon bij het intrappen van de rem. kan dit een koppelingsschakelaar zijn die loshangt?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3817 Weergaves
-
Laatste bericht door Matramur
-
- 4 Reacties