Hallo bezoekers. Kan iemand mij vertellen wat de consequenties zijn als je de middendemper vervangt door een pijp zonder demper? Ik heb een Clio RN 1.4 B57J. Voor dit model kan ik geen imitatie middendemper vinden gelijk aan het model wat er nu onder hangt. Deze heeft na de katalysator een stuk flex, en schijnt alleen origineel te krijgen zijn. En zijn belachelijk duur.
Heeft er iemand raad voor ? Bij voorbaat dank, Peter.
Middendemper Clio 1.4 RN weglaten?
Re: Middendemper Clio 1.4 RN weglaten?
Als je de middendemper weg laat heb je meer geluid. Verder weinig consequenties.
-
PeterA
Re: Middendemper Clio 1.4 RN weglaten?
Wizard schreef:Als je de middendemper weg laat heb je meer geluid. Verder weinig consequenties.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 42617 Weergaves
-
Laatste bericht door Ars
-
- 0 Reacties
- 10838 Weergaves
-
Laatste bericht door lwdracer
-
- 6 Reacties
- 13642 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450
-
- 2 Reacties
- 4321 Weergaves
-
Laatste bericht door SGN
-
- 5 Reacties
- 6935 Weergaves
-
Laatste bericht door Glaxo