Sinds vandaag heb ik ( henk, 32 jaar tot zover het voorstellen
De auto komt bij mijn schoonmoeder vandaan welk hem bij de garage had staan voor onderstaand probleem, helaas werd die bij de garage in puin gereden en economisch total loss verklaard voor 100 euro is de achterzijde nu weer uitgedeukt en de opkoopwaarde was 560 euro dus voor 660 euro ben ik eigenaar van deze clio ( niet gek dacht ik)
De auto stond er voor het volgende probleem : na 10 km begint er iets te "gillen" dit geluid is bij bepaalde snelheden boven de 40 km per uur en zodra je het hoor blijft het gillen als je het gas los laat of ontkoppel of hem in zijn vrij zet tevens ook tijdens remmen en zodra je de auto helemaal afzet.... zodra je gas geef houd het geluid op.....tot je de snelheid behaal die je wil rijden en de auto dus niet meer versnelt dan begint het weer.
Garage heeft verder niet gekeken maar denkt aan diverse lagers... en beun bij mij uit het dorp die er echt wel verstand van heeft denkt aan een lager maar zou niet weten welk.
Nu met al die clio liefhebbers hoop ik dat er iemand is die iets meer inzage in het probleem kan geven?