Zoals ik net al in dit topic heb vermeld http://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 27&t=16499 heb ik vandaag mijn speakers en parrot ingebouwd.
Het werkt allemaal mooi en zo trots als een aap met 7 lullen ging ik genieten van mijn nieuwe sound en nog beter mijn muziek via mijn iphone op de speakers. Eindelijk!
Na een stuk rijden stopte ineens mijn kilometerteller ermee. Ik denk slim te zijn omdat er flitspalen stonden en hem even op zijn cruisecontrol te laten rijden, die deed het ook niet meer. Op zich logisch, want de cruisecontrol ziet waarschijnlijk 0 km per uur en kan dan niets doen.
Ook de stuurbekrachtiging was erg licht, deze is denk ik snelheidsafhankelijk en blijft dus ook in zijn lichtse stand staan ookal reed ik net even 240 kilometer per uur. (ja had wind mee en ging van de berg af)
Maar even serieus weer, heeft iemand een idee waar ik nu moet beginnen? Het kan toch niet zo zijn dat ik vanuit het radio compartiment de kilometerteller bedradiging heb geraakt? Zit er ergens een stekker in de buurt die ik los heb kunnen tikken?
En zo ja, waar zit die dan precies? Moet ik het probleem nog in het radio compartiment zoeken dan? Ik zie daar alleen kabels van de radio en parrot, dus dat lijkt me sterk.
Is het erg als ik er nog even mee doorrijdt of is dat vragen om storingen of kortsluiting?
Graag tips, weet even niet waar ik moet beginnen!
Kilometer teller is ermee gestopt door inbouwen parrot
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Re: Kilometer teller is ermee gestopt door inbouwen parrot
Je hebt mogelijk de snelheidssignaal kabel doorgeknipt. Deze kabel geeft aan de radio door hoe hard je rijdt, zodat het volume aangepast wordt. Nu weet ik niet of het bij de Campus ook zo werkt. T zou kunnen dus.
-
Elmo1908
Door de opmerking van Bart ben ik gelijk de auto ingesprongen want er schoot me ineens iets te binnen. De teller deed het volgens mij als ik optrok wel en viel daarna weg, wat blijkt nu! Als ik muziek stream via bluetooth of ik bel, dan doet de teller het niet. Hang ik op of zet ik de ipod/iphone uit dan doet de teller het wel weer.
Dan kan ik er toch bijna wel vanuit gaan dat het in de Parrot zit of niet?
Dan kan ik er toch bijna wel vanuit gaan dat het in de Parrot zit of niet?
Ik heb hetzelfde probleem gehad, dit heeft te maken met de mute aansluiting. Zodra ik gebeld werd viel bij mij ook alles weg, vervolgens deze op een andere manier aangesloten en toen was het opgelost.
-
Elmo1908
Thijssie, dit was inderdaad het probleem! Dank voor je meedenken!
Laatst gewijzigd door Arjan op 22 jan 2013 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Graag gedaan 
Laatst gewijzigd door Arjan op 22 jan 2013 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht