Vorig jaar werd mijn motor best warm , waardoor ik met de kachel aan reed . Nu zijn we bijna een jaar verder ( wagen inmiddels geschorst ) en wilde ik maar is beginnen met de radiateur te vervangen.
Ik zag gelijk een probleem , althans is dit HET probleem.
Op de radiateur zit de fan , die is aangesloten met een stroomstekkertje ... . Op mijn radiateur zit ook een ( naam even ontschoten ) die je tempratuur meet .. Die is dus NIET aangesloten.
Ik heb gezocht naar een los hangende stekker , maar niets.. ook de kabelboom bloot gestript om te kijken of het draadje misschien is afgebroken.. Maar de kabelboom is dus gewoon heel , en komen alleen 2 draadjes uit , die dus aangesloten zit aan mijn fan.
Is die temp sensor overbodig dan ?? , Gaat de fan draaien als de thermostaat open gaat ? Hoe werkt het ,
Ik heb net op de sloop even gekeken die hadden alleen een 1.2 , daar is alleen de fan aangesloten , er zit verders niets op de radiateur.
Ik ga nu twijfelen of de Fan vorig jaar wel draaide als de temp te hoog werd..
Alvast bedankt voor je reactie..
Clio 1.4 16v 2001 Radiateur Issue
Re: Clio 1.4 16v 2001 Radiateur Issue
Inmiddels zelf opgelost , die sensor is niets.. mss vorige eigenaar een 2de hands radiateur erin gezet waar deze sensor op zat..na vervanging van de radiateur , wagen warm laten lopen en fan gaat gewoon aan, motor blijft nu op temperatuur.
Deze kan dus gesloten worden
Deze kan dus gesloten worden
Re: Clio 1.4 16v 2001 Radiateur Issue
Mooi dat dit opgelost is!
Clio Initiale 2003 Gris Hologramme
Captur Edition One 2017 Orange Atacama / Noir Etiole ( EPY / GNE )
Captur Edition One 2017 Orange Atacama / Noir Etiole ( EPY / GNE )
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2628 Weergaves
-
Laatste bericht door Brouwrr
-
- 1 Reacties