K&N open luchtfilterkit waar kopen?
-
Timmeeeeeh
K&N open luchtfilterkit waar kopen?
Ik ben aan het nadenken om een K&N57i kit op m'n auto te gaan motoren.. waar kan ik deze het beste bestellen? En uiteraard wat zijn jullie ervaringen hiermee?
-
franko
Re: K&N open luchtfilterkit waar kopen?
ik heb hem ook op mn 1.6je zitten en vind het wel top. kheb hem gekocht hier in de buurt maar staan ook wel overal op internet
- roylee
- forum member
- Contacteer:
EFKA import of op ebay. ebay duurt erg lang want heb de mijne nog steeds niet binnen :S.
gr
gr
- roylee
- forum member
- Contacteer:
Toevallig heb ik hem vandaag binnen gekregen. (Heeft vanaf13 januari bij de douane gelegen.....)
Moet zeggen. Inhalen en accelereren op de snelweg gaat een stuk vlotter!!! :-). Luchtfilter maakt ook geen exttrà herie bij constant 120. Precies hetzelfde als standaard filter. Alleen als je hem vol intrapt komt ie goed tot leven kwa geluid!!!
Zal morgen fotos in me projecttopic zetten. ;-)
Moet zeggen. Inhalen en accelereren op de snelweg gaat een stuk vlotter!!! :-). Luchtfilter maakt ook geen exttrà herie bij constant 120. Precies hetzelfde als standaard filter. Alleen als je hem vol intrapt komt ie goed tot leven kwa geluid!!!
Zal morgen fotos in me projecttopic zetten. ;-)
-
ClioMarcel
beter neem je een inlegfilter idd zoals wordt gemeldt ...
een openluchtfilter is leuk voor het geluid , maar verder ???
als je dan toch beetje de zaken op orde wilt stellen ... Neem dan een goede cold air intake van paar cent meer....
Mij is een openlucht filter ook afgeraden hoor , ook door prof mensen ... duss ...
een openluchtfilter is leuk voor het geluid , maar verder ???
als je dan toch beetje de zaken op orde wilt stellen ... Neem dan een goede cold air intake van paar cent meer....
Mij is een openlucht filter ook afgeraden hoor , ook door prof mensen ... duss ...
- roylee
- forum member
- Contacteer:

ik denk dat ie zo wel genoeg koude lucht krijgt
-
Timmeeeeeh
Ik heb op dit moment m'n resonantiefilter losliggen, klinkt net als een open luchtfilter.. Ik denk dat ik de resonantiefilter helemaal ertussenuit ga halen en er een buis tussen zet, zodat de luchtfilter gewoon koele lucht krijgt en dan neem ik een inlegfilter..
Maar nogmaals ben geen technicus, dus indien jullie hier meningen over hebben.. graag
Maar nogmaals ben geen technicus, dus indien jullie hier meningen over hebben.. graag
-
Timmeeeeeh
@Roy, waar heb je dat stuk zilvere buis vandaan? Zat die bij je kit?
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- roylee
- forum member
- Contacteer:
fixit 6 euro
ik ben erachter gekomen dat hij teveel lucht krijgt op topsnelheid. bij minder gas presteert ie dan beter dan met volgas. :P
-
Timmeeeeeh
net even zon slang gehaald bij de Gamma, ben benieuwd of het verschil uit gaat maken met die slag ipv de losliggende resonantiefilter..
-
Timmeeeeeh
Resonantiefilter net geheel weggehaald en de luchtslang gemonteerd.. maakt wel een minder vet geluid, maar meen wel te merken dat ie wat sneller oppakt en makkelijker in de toeren klimt..
Weet een van jullie hoeveel zon k&n inlegfilter doet qua performance?
Weet een van jullie hoeveel zon k&n inlegfilter doet qua performance?
- roylee
- forum member
- Contacteer:
ik merk bij mij ook beduidend meer koppel te hebben, vooral bij lang uitrollen en dan gelijk gas geven. het hele inlaat traject is dan volgepompt met lucht door de "gettho" luchtbuis. :P
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3459 Weergaves
-
Laatste bericht door RicoK
-
- 1 Reacties