Sinds vorige week ben ik eigenaar van een renault clio initiale uit 2003.
Ik heb hem gekocht met het navigatiescherm niet werkend en de cruisecontrole tevens.. Van de ene kant zonde maar de andere kant was hij wel een stuk goedkoper en verder in goede staat.
Nu is mijn vraag (na flink wat gesearch) hoe dat navigatiesysteem toch werkt!
Werkt het via de cd wisselaar? (zit kenwood radio in dus die doet het niet nu) of zit er een computer ergens in het dashboard waar die op werkt.
De knopjes knipperen en verder werkt het hele scherm niet, ik vroeg me af of dat iemand bekend voor kwam over hoe ik dat kan maken.
er ligt trouwens een mitsumi kabel in mijn kofferbak, ikzelf dacht dat daar de computer aan hoorde te zitten maar een vriend van me dacht dat de navigatie op een cd werkte in de cd wisselaar
Tevens is mijn cruisecontrole niet werkend.. Ik krijg hem op het dashbord aan met de knopjes maar kan hem niet instellen, en dus niet gebruiken, met de knopjes op het stuur. Ik heb me laten vertellen dat het iets met een rem of koppelingsschakelaar te maken kan hebben?
Ik hoop dat jullie iets meer kunnen vertellen over dit want op internet is nog niet veel te vinden!
Groetjes hugo