Hallo, Onze Clio 2 initiale automaat heeft problemen met wegrijden, zodra hij in de D of R gezet word en gasgegeven word stopt de motor ermee, dit gebeurd ook als je een rotonde bocht inrijd dan stopt de motor er spontaan mee. Hierna is de auto met veel moeite te starten (startmotor draait wel). Bobine's zijn nu al vervangen omdat er al een defect was maar het probleem is er nog steeds. Wel is mij opgevallen dat op het moment van gasgeven het toerental eerst iets zakt.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn???
Auto slaat uit bij wegrijden
Re: Auto slaat uit bij wegrijden
Hallo,
Ik heb dit exacte probleem ook. Is het bij u inmiddels opgelost?
Ik heb dit exacte probleem ook. Is het bij u inmiddels opgelost?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 7831 Weergaves
-
Laatste bericht door JornB2000
-
- 0 Reacties
- 8418 Weergaves
-
Laatste bericht door Makbussum
-
- 1 Reacties
- 6103 Weergaves
-
Laatste bericht door martl20
-
- 9 Reacties
- 13174 Weergaves
-
Laatste bericht door mox
-
- 3 Reacties
- 8894 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450