Hallo allemaal,
is er iemand met een clio 197 rs die mij de standaard hoogte van de wagen zou willen doorsturen?
hierbij bedoel ik, van het middenpunt van het wiel tot aan de wielboog.
heb deze waarde nodig voor de keuring in belgie en had deze niet gemeten voor ik schroefset stak...
Alvast bedankt!
Clio 3rs ophanging
- Jonas Neven
- beginner
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 jul 2015 20:30
- Locatie: Limburg(Belgie)
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 42125 Weergaves
-
Laatste bericht door Ars
-
- 0 Reacties
- 7297 Weergaves
-
Laatste bericht door Ronald 01
-
- 0 Reacties
- 10803 Weergaves
-
Laatste bericht door lwdracer
-
- 6 Reacties
- 13605 Weergaves
-
Laatste bericht door Scarface450
-
- 2 Reacties
- 4304 Weergaves
-
Laatste bericht door SGN
