Warme douche voor Renault Nederland.
Geplaatst: 17 mar 2014 15:54
Vandaag werd ik opgebeld door een medewerker van Renault Nederland. Mijn klacht over het verlengen van mijn Tom Tom licentie is opgelost. In de eerste 3 maanden na de aanschaf van mijn nieuwe auto kon je via de dealer de licentie verlengen voor €169,-. Door onbekende reden is dat niet gelukt via de dealer. Uiteindelijk heb ik het verlengd via mijn account nadat mijn licentie was verlopen.
In de eerste 3 maanden zou je de kaart gratis kunnen updaten. Bij mijn auto is kaart 9.05 geleverd. In november is kaart 9.15 uitgekomen. In de eerste 3 maanden heb ik geen mogelijkheid gehad om mijn kaart te updaten naar deze versie. De medewerker van Renault Nederland was niet op de hoogte van deze nieuwe kaart. Tijdens het gesprek is hij gaan nakijken of ik gelijk had. Uiteraard had ik gelijk want die kaart kun je op de website van VKV bestellen.
Omdat ik geen mogelijkheid had voor een kaartupdate, krijg ik nu een waardecheque van €165,- om bij mijn dealer de nieuwste kaart te bestellen. Als tip kreeg ik mee om nog even tot april te wachten want dan komt er weer een nieuwe kaart uit. Eind goed al goed. In mijn geval heeft Renault Nederland een warme douche verdiend.

In de eerste 3 maanden zou je de kaart gratis kunnen updaten. Bij mijn auto is kaart 9.05 geleverd. In november is kaart 9.15 uitgekomen. In de eerste 3 maanden heb ik geen mogelijkheid gehad om mijn kaart te updaten naar deze versie. De medewerker van Renault Nederland was niet op de hoogte van deze nieuwe kaart. Tijdens het gesprek is hij gaan nakijken of ik gelijk had. Uiteraard had ik gelijk want die kaart kun je op de website van VKV bestellen.
Omdat ik geen mogelijkheid had voor een kaartupdate, krijg ik nu een waardecheque van €165,- om bij mijn dealer de nieuwste kaart te bestellen. Als tip kreeg ik mee om nog even tot april te wachten want dan komt er weer een nieuwe kaart uit. Eind goed al goed. In mijn geval heeft Renault Nederland een warme douche verdiend.
