Clio RS Versnellingsbak

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
niels001

Re: Clio RS Versnellingsbak

Bericht door niels001 »

Al sinds aankoop schakelt de versnellingsbak erg hakerig, 1 naar 2 is een ramp, van 4 naar 3 wil ook wel eens niet-prettige geluiden opleveren. Ik praat maar niet over de achterruit.

Ik ben ook niet de enige: ik las op Autoweek ->Myreview dat iemand ATF vloeistof in zijn/haar Matiz heeft gedaan, en dat het schakelen nu veel beter gaat. Dit was ook het geval bij een eigenaar met een Galant.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Is het aan/af te raden?

ATF versnellingsbakolie voor 2-takt motoren
Product nr.: PT-ATF-70021

ATF is een versnellingsbak olie van hoge kwaliteit, om te worden gebruikt in automatische- en synchromesh versnellingsbakken, powershift transmissies, koppelomvormers, servosystemen en hydraulische koppelingen. De goede wrijvingsverminderende eigenschappen van ATF, hoge oxidatie- en thermische stabiliteit gaan wrijving tegen en garanderen een lange levensduur. ATF is een smeermiddel voor versnellingsbakken die gebruikt kan worden in tweetakt versnellingsbak applicaties.

Specificaties: GM Dexron IID

Je blok kan niet in de soep gaan , want daar zit motorolie in :wink: je hebt veel meer kans op lekken wel .......

maar iedereen doet wat ie wil..........

gr
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Clio RS Versnellingsbak

Bericht door Vinnie »

heb het in me moeders 4 takt scooter zitten, gaat wel idd veel langer mee dan "gewoone" olie...
Groeten, Vincent.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Motorisch (vraag & antwoord)”