ik wil dus een katvervanger gaan aanschaffen voor mijn clio rs.. heeft iemand enig id waar je er 1 kan bestellen in NL..?
ik weet dat ik ze bij k-tech kan bestellen maar bestel liever gewoon uit nederland, of iemand moet binnekort iets bij k-tech gaan bestellen en dan een katvervanger mee zou willen bestellen zodat ik vooraf geld overmaak..
het moet 1 met 2 lamdasones zijn
Groeten..
katvervanger clio2 sport phase 2
-
Maarten Jan
Re: katvervanger clio2 sport phase 2
Waarom niet bij ktec bestellen? is een prima leverancier, zijn zelden problemen mee, en als ze er wel zijn is hun service uitstekend 
-
Arjan-
ik vind dat gewoon teveel gedoe.. wil het gewoon uit nederland hebben.. of zoals ik zei als er iemand nog wat wil bestellen en iets voor mij mee zou willen bestellen, heeel erg graag.. ik maak dan vooraf geld naar je over..Maarten Jan schreef:Waarom niet bij ktec bestellen? is een prima leverancier, zijn zelden problemen mee, en als ze er wel zijn is hun service uitstekend
-
Maarten Jan
-
Arjan-
dat is een optie ja.. ik heb ook een compleet opmaat gemaakte eps uitlaatsysteem onder mn clio hangen, mja ik denk mischien zijn er bedrijven die ze kant en klaar hebben liggen aangezien dat goedkoper is dan een bij eps laten makenMaarten Jan schreef:EPS opbellen en 1 op maat laten maken?
-
Maarten Jan
Is niet zo veel aanbod in omdat je zonder kat niet meer door de apk (en vergelijkbare keuringen in het buitenland) komt. Die zou ik ook zeker bewaren nadat je de katvervanger gemonteerd hebt.
Ik neem aan dat je het voor het geluid doet? Dat wordt wel erg mooi met katvervanger.
Voor het vermogen hoef je het niet doen, de standaard kat is een high flow sport kat zonder vermogensverlies t.o.v. een rechte pijp
Ik neem aan dat je het voor het geluid doet? Dat wordt wel erg mooi met katvervanger.
Voor het vermogen hoef je het niet doen, de standaard kat is een high flow sport kat zonder vermogensverlies t.o.v. een rechte pijp
-
Arjan-
ahh dat wist ik niet.. Dus kwa vermogen zal het niks schelen?Maarten Jan schreef:Is niet zo veel aanbod in omdat je zonder kat niet meer door de apk (en vergelijkbare keuringen in het buitenland) komt. Die zou ik ook zeker bewaren nadat je de katvervanger gemonteerd hebt.
Ik heb er nu al een lekkere sound inzitten.. Mja hoe word het geluid ongeveer met katvervanger..?
-
bART
Ik rij zelf in een rs 2ph1 en ben sinds kort in bezit van een katvervanger en ben er erg heppie mee. erg mooi geluid icm een middenpijp en sportuitlaat. en heb zelfs het idee dat hij nog iets feller is geworden. heb de katvervanger (sebring) bij stroeve motorsport besteld. hij kan bijna alles bestellen of regelen. bel en vraag het gewoon ff 052366216. bestel daar wel vaker wat en de service en afhandeling is erg goed. groetjes bART
-
Maarten Jan
Nee ga je niet merken, hooguit iets meer koppel onderin.Arjan- schreef:ahh dat wist ik niet.. Dus kwa vermogen zal het niks schelen?Maarten Jan schreef:Is niet zo veel aanbod in omdat je zonder kat niet meer door de apk (en vergelijkbare keuringen in het buitenland) komt. Die zou ik ook zeker bewaren nadat je de katvervanger gemonteerd hebt.
Ik heb er nu al een lekkere sound inzitten.. Mja hoe word het geluid ongeveer met katvervanger..?
Op youtube is een filmpje van een clio zonder kat te vinden, even zoeken op clio rs decat.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 6611 Weergaves
-
Laatste bericht door mox
-
- 2 Reacties