Ineens hoorde ik het, bij de mcdrive het bochtje om naar het eerste raampje een dof fluitend geluid, dus ging het ff na op de parkeerplaats en ja hoor, zowel als naar links als naar rechts of rechtdoor hoor het doffe geluid.
Kom net bij de garage weg en der bleek niks aan de hand te zijn, de monteur heeft hem op de brug gehad en stukje wezen rijden.. Remblokken waren nog voldoende e.d. hij raadde me aan om na zon 10k terug te komen om remblokken te vervangen en meteen de schijven mee te nemen.
Hij ging eerst een stukje alleen en later vroeg hij of ik wou rijden want hij hoorde niks, dus ging met mij een blokje om. Toen was er ook niks te horen helaas..
Ik heb een opname van het geluid gemaakt vanochtend, met mijn mobiel.. Misschien dat iemand het op deze manier herkent? Het lijkt er iig op dat het steeds erger aan het worden is.
Ik kan het nu niet afspelen maar ik heb een vermoeden wat je bedoeld. Ik heb dit in de winter met de erge kou ook gehad. Als ik mijn stuur helemaal draai met parkeren bijvoorbeeld...Ik had het vermoeden dat het iets met de homokineet is. Maar als het boven het vriespunt komt heb ik er geen last meer van.
Kever 1969 Volkswagen Polo 2010 23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Het is niet alleen met draaien, foutje, van buiten hoor je het geluid ook niet. Alleen in de cabine zelf, het komt overduidelijk bij het stuur vandaan. Tevens had ik deze topic begin augustus gestart, toen waren de temperaturen niet al te laag :P