Hoi,
ik heb hetzelfde probleem met mijn clio uit 2003, 1.6 16V motor. Motor loopt onregelmatig stationair en slaat soms af. Nu wil ik zelf het gasklephuis vervangen, maar ik vraag me het volgende af:
1. Heb ik nieuwe pakkingen nodig om aanzuigen van "valse" lucht te voorkomen?
2. Heb ik speciaal gereedschap nodig?
3. Ik lees dat je erg weinig ruimte hebt, dus ik ben ook benieuwd hoeveel tijd je hieraan kwijt was.
Wil enkele foto's toevoegen, maar ik zie al dat er beperkingen zijn met foto's breder dan 800 pixels. Helaas pindakaas!
Gasklephuis schoonmaken
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Re: Gasklephuis schoonmaken
vroeger met me astra gsi ook last gehad van onregelmatig toerental en afslaan, totdat ik de tip kreeg een flesie Wynns injector cleaner in me tank te gooien, daarna liep hij een stuk beter.
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
-
boetsz
Het valt best mee de krappe ruimte die je hebt, als je via de achterzijde ( het schutbord ) het inlaatspruitstuk loshaalt dan kun je het gasklephuis zo lashalen..
-
Rein
Bedankt voor de reacties. Is het noodzakelijk om ergens pakkingen te vervangen? Bijvoorbeeld bij het inlaatspruitstuk om misschien zijn er pakkingen aanwezig bij het gasklephuis zelf?
-
Gangststyle
Heb dit vandaag bij mijn rs gedaan en heb dit op 20 min gedaan ,heb de oude pakking van mijn gasklep gebruikt en was merkbaar verschil en voor zover ik weet pakt hij geen valse lucht

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht