een aantal weken geleden heb ik het kilometerteller paneel losgehaald uit de auto. Nadat ik hem er weer in gezet had kwam ik erachter dat niet alle waarschuwings lampjes meer branden. Weer losgehaald en de 3 contacten gecontroleerd. Nix aan het handje volgens mij. Maar de helft doet het dus niet. Heb gekeken welke lampjes op welk contact verbonden zitten en het rare is dat de helft van de lampjes die verbonden zitten op het onderste contact dus niet meer werken. Zo brandt me dimlichtlampje niet en het stadslicht lampje wel. Terwijl ze naast elkaar zitten.
verlichting kilometerpaneel werkt half.
-
angelique81
verlichting kilometerpaneel werkt half.
Hallo allemaal.
een aantal weken geleden heb ik het kilometerteller paneel losgehaald uit de auto. Nadat ik hem er weer in gezet had kwam ik erachter dat niet alle waarschuwings lampjes meer branden. Weer losgehaald en de 3 contacten gecontroleerd. Nix aan het handje volgens mij. Maar de helft doet het dus niet. Heb gekeken welke lampjes op welk contact verbonden zitten en het rare is dat de helft van de lampjes die verbonden zitten op het onderste contact dus niet meer werken. Zo brandt me dimlichtlampje niet en het stadslicht lampje wel. Terwijl ze naast elkaar zitten.
Kan het zijn dat een paar lampjes het gewoon ter gelijker tijd begeven hebben? Help! 
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: verlichting kilometerpaneel werkt half.
of je hebt per ongeluk de baan van de lampjes kapot gemaakt,
dit kan je zelf verhelpen, solderen.
of 1 van de massa / plus draden geen contact.
dit kan je zelf verhelpen, solderen.
of 1 van de massa / plus draden geen contact.
Groeten, Vincent.
-
angelique81
Re: verlichting kilometerpaneel werkt half.
kan ik de banen ook lijmen met elektroklijm?. Heb toevallig nog wat over
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2855 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74
-