isolatie
Re: isolatie
Lang niet bij elke Clio zit er een isolatie plaat onder tegen de motorkap. Bij de mijne bijvoorbeeld ook niet. Je kan ze wel los krijgen bij de dealer.
Ook kan je eens kijken bij Schadeauto.nl of een lokaal demontagebedrijf.
Oh, enne, als er niet direct gereageerd wordt wordt hoef je niet boos te worden.
Oh, enne, als er niet direct gereageerd wordt wordt hoef je niet boos te worden.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
bij mijn weten heeft standaard de 1.6 16v, 2.0 16v rs, 1.5 dci, en de 1.9 d een isolatie plaat onder de kap
ene, alsjeblieft
(voor je humeur)
ene, alsjeblieft
(voor je humeur)
Groeten, Vincent.
-
ron66
ok bedankt niet dat hij zoveel lawaai maakt maar zag bij sommige wel en bij die van mijn niet 
-
ron66
hoi bedankt heb andere fotos geprobeerd en het is geluktArjan schreef:Lang niet bij elke Clio zit er een isolatie plaat onder tegen de motorkap. Bij de mijne bijvoorbeeld ook niet. Je kan ze wel los krijgen bij de dealer.
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
Haak hier even op in, mijne heeft dit niet.
Kan het dan niet gaan roesten onder die isolatie als daar ook vocht blijft hangen? Mijn motor hoor je best wel zo mooi zijn als dat geluid minder wordt
Kan het dan niet gaan roesten onder die isolatie als daar ook vocht blijft hangen? Mijn motor hoor je best wel zo mooi zijn als dat geluid minder wordt
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
- zarok
- forum starter
- Contacteer:
bij mij niet
heb al roest aan de onderkant
Renault Clio 2.3 2006 Community 1.2 16v LPG G3
Motorkap is gewoon staalplaat. Zijschermen voor zijn wel kunststof. Overigens zijn er wel Clio's met aluminium motorkappen. Veelal de luxere uitvoering van (ik meen) voor 2004.