Zagend motor geluid, pendelen
-
Tzjx16
Zagend motor geluid, pendelen
Goedendag, sinds mei vorig jaar heb ik een renault clio 2 fase 1 nummerbord tzjx16. heel mooi dingetje, gebkindeerde raampjes mooie uitlaat enz. maar nu maakt mijn motor een zagend geluid alleen als ik rijd en vervolgens de koppeling intrap, niet als ik stilsta, als de toerenteller zo rond de 1500 toeren komt met de koppeling in dus dan pendelt hij heen en weer ik hoor de motor ook toeren maken. Als ik stilsta en de auto start gaat hij gelijk naar 1500 toeren. Had al op dit forum gekeken en de stappenmotor schoon gemaakt maar dat helpt dus niet. Wie o wie heeft een idee wat dit kan zijn?
-
Tzjx16
Re: Zagend motor geluid
Hoi Henny,
Bedankt voor je snelle reactie, let wel op! Dit berichtje staat eigenlijk op het forum van een renault clio 1 maar het is een renault clio 2. Ik weet niet of dit een probleem is?
De auto heeft nu ongeveer 184.000 gelopen. Het enige wat ik eraan heb gedaan is de stappenmotor gereinigd. Verder is me auto dit wel pas gaan doen nadat ik een week op vakantie ben geweest toen heeft ie een week stil gestaan. Miscchien iets mee te maken?
Verder woon ik dik een uur rijden van cuijk vandaan is redelijk ver dus, hoelang heb je nodig om je de juiste conclusie te trekken?
En enig idee hoeveel me dit gaat kosten in het ergste geval.
Ik kan in principe alleen op vrijdag en zaterdag.
Bedankt voor je snelle reactie, let wel op! Dit berichtje staat eigenlijk op het forum van een renault clio 1 maar het is een renault clio 2. Ik weet niet of dit een probleem is?
De auto heeft nu ongeveer 184.000 gelopen. Het enige wat ik eraan heb gedaan is de stappenmotor gereinigd. Verder is me auto dit wel pas gaan doen nadat ik een week op vakantie ben geweest toen heeft ie een week stil gestaan. Miscchien iets mee te maken?
Verder woon ik dik een uur rijden van cuijk vandaan is redelijk ver dus, hoelang heb je nodig om je de juiste conclusie te trekken?
En enig idee hoeveel me dit gaat kosten in het ergste geval.
Ik kan in principe alleen op vrijdag en zaterdag.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 9555 Weergaves
-
Laatste bericht door ClioChrissie
-
- 0 Reacties