valvoline diesel brandstofsystem reiniger

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
Ralf

valvoline diesel brandstofsystem reiniger

Bericht door Ralf »

hoi :thumbsup:

heb klein probleem met verstuiver nr 3 volgens monteur ,na uitlezen komt uit dat nr. 3 werkt niet regelmatig,maar motor loopt op 4 cilinders dus normaal monteur zeg dat bij volgende keer als lampje '' elekt.. storing'' begin t branden moet hij verstuivers late testen en die wat werkt niet regelmatig moet verwangen worden ,maar ik hoor over die reiniger van valvoline of wynn's voor het tanken in brandstoftank in en die doe schoon verstuivers en hele brandstofsystem.

Mijn vraag is als iemand hier hebt ervaring met dit sort van produkten?of wat zou ik doen met dit storing lamje wat begin vandag t branden voor 2 keer zou ik verstuivers testen of het hoef niet precies verstuivers t zijn?

:huh:

groeten Ralf :thumbsup:
Ralf

Re: valvoline diesel brandstofsystem reiniger

Bericht door Ralf »

hehe sorry jonges kan niet t9 uitschakelen :? maar ja ... dit weekend wil ik verstuivers test maken dan wet ik zeker dat die 3de werkt niet goed.

als ik ga 1 verstuiver verwangen dan rest ga niet stuk ? en hoe zou ik brandstofsystem schoon te maken? het is van valvoline brandstofsystem reiniger of liqui moly op andere forum vw,bmw of deutschers hebben echt positiefe verhaal.

vandag heb ik gekocht marly diesel ultra conditoner met nano tec formula . Wil ik weten als dit ding helpt of niet..

bedanlt voor jullie inf. :thumbsup:

Ralf
Ralf

Bericht door Ralf »

Ja Henny je hebt gelijk ,ik ben bang dat zelf te doen,dus maandag wil ik Bosch garage bezoeken,daar ben ik zeker dat die doen dat goed misschien kan die ook hele bsystem schoon maken , helaas ik heb geen garage box of zo en op straat kan ook niet :(

En nog andere Henny vraag kan ik nog rijden met dit brandende lampje of met niet helemaal goed werknde verstuiver ? ik moet elke dag naar werk met auto :? oh ja nog iets bij DCi motoren ventilator op de radiator zou draaien altijd als motor loopt of allen als die motor temp. is te hoog?Ik vraag dat omdat bij mijn oude Astra draai die na rijden ,parkeeren en dan vent.. was aan maar bij dit dci ik hoor hem noit :? hoe kan ik checken dat hij werkt of niet? :?

bedantk voor helpende advies :thumbsup:
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Arjan »

Ventilator slaat aan als de temp te hoog is. :wink:
ski

Bericht door ski »

Kun je de verstuivers niet controleren door te kijken hoeveel diesel er retour komt?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 2 Motorisch (vraag & antwoord)”