Foto van gasklephuis RS 2.0 PH1??
-
HJvdElst
Foto van gasklephuis RS 2.0 PH1??
Heeft iemand voor mij een foto van het gasklephuis van een RS PH1? Met name de onder de leiding van het luchtfilter. Zit namelijk soort tuitje waar lucht uitkomt en het lijkt net of daar een leiding op moet zitten.
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
Re: Foto van gasklephuis RS 2.0 PH1??
ik gok op carterverluchting maar heb zelf geen clio 2 meer dus ... ik laat andere mensen foto's posten.
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
-
HJvdElst
Hier even een fotootje met wat ik bedoel. De reden dat ik dit vraag is dat ik problemen met zwaar wisselend toerental bij warme motor en rollend in zn vrij en het blijven hangen van het gas. Hierdoor voelde ik aan dat tuitje en er komt lucht uit. Is dit normaal?hennybongers schreef:Bedoel je in de voet (aansluiting gasklephuis op inlaatspruitstuk? Er zit er ook 1 als je van voren kijkt recht op het gasklephuis. Deze is meestal afgedopt. Deze kan gebruikt worden om met een vloeistof gasklep schoon te maken zonder de boel los te hoeven halen. Maar jammer voor het tuitje meestal is het niet genoeg en moet de boel toch los tot aan de cilinderkop.
maak anders zelf even een foto van hoe het eruit ziet.
Gr. Henny

-
HJvdElst
Bedankt voor je reactie. Dacht al dat het niet zou hoorde en idd valse lucht was ook mijn idee. Ik denk dat dit al een hele tijd zo zit, maar na het schoonmaken van mn gasklephuis kwam dit probleem pas. Heel vreemd, maar ik ga op zoek 
[EDIT] Kan niks vinden, dus ga morgenogtend ff naar de garage. Zijn vrienden van mij, dus we gaan samen ff kijken waar die is gebleven
[EDIT] Kan niks vinden, dus ga morgenogtend ff naar de garage. Zijn vrienden van mij, dus we gaan samen ff kijken waar die is gebleven
-
.luuk
-
HJvdElst
Hoeft niet meer...zit al op zn plek. Hebbe een nieuwe leiding erop gezet. Probleem is over!.luuk schreef:Kijk zo wel ff voor je waar die naartoe gaat!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht