Onder bepaalde omstandigheden hoor ik de stuurbekrachtigingspomp werken. Dit maakt een soort zuigend geluid.
Wat is dit en kan het kwaad?
Stuurbekrachtigingspomp werkt hoorbaar
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 9038 Weergaves
-
Laatste bericht door MourTube
-
- 1 Reacties
- 65231 Weergaves
-
Laatste bericht door necessaryevil
-
- 5 Reacties
- 7620 Weergaves
-
Laatste bericht door Scooterguy
-
- 0 Reacties
- 4463 Weergaves
-
Laatste bericht door ThomasG
-
- 1 Reacties
- 1881 Weergaves
-
Laatste bericht door Matramur