clio met herrie

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
xeneos

clio met herrie

Bericht door xeneos »

hallo beste cliorijders,

sinds van de week zit ik met een luidruchtige clio 1.4 RN (automaat 1995) ,nou is de voorste pijp eind vorig jaar vervangen maar nu begint het gebrul weer aan de voorzijde.
Mijn vermoedde is dan nu ook dat het spruitstuk gescheurd is maar kan dat haast niet zien vanwege de beschermplaat die erop zit waarvan de boutjes erg roestig uitzien en ga me daar niet zonder dat het verhit wordt aan wagen.
Nu ga ik hem wegbrengen van de week maar hebben jullie enig idee wat een uitlaatspruitstuk gaat kosten?
Laat het me weten zodat ik mij niet het lazerus schrik bij de buurtgarage, alvast bedankt
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: clio met herrie

Bericht door Arjan »

Het is maar de vraag of het werkelijk het spruitstuk is of misschien een pakking.

Zie, ruik je ook uitlaatgas bij het spruitstuk?
xeneos

Bericht door xeneos »

Nou Arjan je zegt iets waar ik best wel twijfels over heb of het idd niet een pakking is ,temeer de voorste pijp in dec j.l vervangen is en messchien de boel niet goed aangetrokken is en dat daardoor de pakking en tussenuit is.
Maar van de week hoor ik er wel meer over ,want hij zal toch even de brug op moeten om dat te controleren, bedankt voor je suggestie.
Of ik uitlaatgassen reuk weet ik niet zeker wel ruik ik iets zodra ik uitstap uit de auto
Nelis
spammer
Contacteer:

Bericht door Nelis »

Kan ook nog is de middendemper / einddemper zijn daardoor wilt die ook een aardig kabaal maken!!!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
xeneos

Bericht door xeneos »

cliomaatje is weer gerepareerd, het bleek de pakking tussen het spruitstuk en de eerste uitlaatbuis :thumbsup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 1 Motorisch (vraag & antwoord)”