Beste mensen!
Graag hoop ik op wat goed advies en wellicht wat zekere antwoorden!
Ik ben in bezit van een Clio RS uit bouwjaar 2000 ( phase 1 ). Nou weet ik dat deze een dubbele katalysator heeft. Volgens ArjanRS zou het moeten kunnen met wellicht een catback systeem na de kat?? Dit blijft nog altijd onduidelijk... En omdat ik er zeker van wil zijn dat het spruitstuk plus enkele sportcat gaat passen wil ik dingen 100% uitsluiten voordat ik iets koop waar ik achteraf niets aan heb.
Het gaat hier om de volgende onderdelen :
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 24&t=14249" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk dat iemand wat duidelijkheid kan geven.
Alvast bedankt
Gr, Ben
Spruitstuk en Sportcat van een 182 past dat op een 172?
-
Stinos
Re: Spruitstuk en Sportcat van een 182 past dat op een 172?
ik zag vandeweek op marktplaats een spaghetti spruitstuk voor de phase 1. zoals omschreven dan in de advertentie. nu bleek dat het gewoon hetzelfde spruitstuk is als standaard op de rs phase 1. ik die jongen toch gemailt, reageerde hij later dat ik voor meer pk's( zelf ook een rs phase 1) beter een rvs/gewoon spruitstuk van de 182 kan kopen. past ook en is een duidelijk verschil schreef hij..
-
BenjaminRS
Hey Stinos bedankt voor je post!
Dat hij past dat vraag ik me nog wel af omdat ik een phase 1 heb met de 2 catalysator systeem wil ik het 100% zeker weten dat het spruitstuk dan ook past. Sommige mensen durven zoveel te beweren dus ben daar wat voorzichtig mee zodat ik niet me neus al te gauw zal stoten.
Dat hij past dat vraag ik me nog wel af omdat ik een phase 1 heb met de 2 catalysator systeem wil ik het 100% zeker weten dat het spruitstuk dan ook past. Sommige mensen durven zoveel te beweren dus ben daar wat voorzichtig mee zodat ik niet me neus al te gauw zal stoten.
-
kelvin1990
- forum member
- Contacteer:
Hoi,
ik heb ook een phase 1, en voor meer pk's kan je beter een catvervanger nemen. Dat kost je €200,-. Het enigste nadeel is dat je voor je apk dan even de orginele cat eronder moet hangen. In principe passen op de orginele katalysatoren diverse catback systemen. K-tec/yozzasport/supersprint/powersprint en ga maar even door.
Een 182 spruitstuk past wel volgens mij, mits je diverse onderdelen verlast. Of je dat er voor over hebt is jouw keuze, ik begin daar niet aan.
succes!
ik heb ook een phase 1, en voor meer pk's kan je beter een catvervanger nemen. Dat kost je €200,-. Het enigste nadeel is dat je voor je apk dan even de orginele cat eronder moet hangen. In principe passen op de orginele katalysatoren diverse catback systemen. K-tec/yozzasport/supersprint/powersprint en ga maar even door.
Een 182 spruitstuk past wel volgens mij, mits je diverse onderdelen verlast. Of je dat er voor over hebt is jouw keuze, ik begin daar niet aan.
succes!
-
niels001
Als je een 182 uitlaatspruitstuk wil plaatsen moet ofwel je subframe zakken ofwel je motor eruit.
Ik heb zelf een phase 1 met 182 uitlaat . Je koppel is veel beter . Je kan hem dan beter laten mappen dan voel je er wat van. Een uitdraai van de auto is hier ook aanwezig (phase 1 )(indien intresse stuur ik hem wel door)
gr
Ik heb zelf een phase 1 met 182 uitlaat . Je koppel is veel beter . Je kan hem dan beter laten mappen dan voel je er wat van. Een uitdraai van de auto is hier ook aanwezig (phase 1 )(indien intresse stuur ik hem wel door)
gr
-
Stinos
Als ke em even wil doorsturen zou Nice zijn!
Wat versta jij onder een 182 uitlaat? Gewoon dubbel in t midden?
Waar heb je die vandaan dan als ik vragen mag?;)
Wat versta jij onder een 182 uitlaat? Gewoon dubbel in t midden?
Waar heb je die vandaan dan als ik vragen mag?;)
-
niels001
Ook gewoon via marktplaats, ik bedoel het uitlaatspruitstuk.
gr
gr
-
niels001
Als je een 182 uitlaatspruitstuk wil plaatsen moet ofwel je subframe zakken ofwel je motor eruit.
gr
gr
-
niels001
Nee, je kan je subframe laten zakken ( 2 maal gedaan bij een ph1!). Als je blok eruit is kan je hem ook zo steken (1x maal gedaan)(want de riem 120 000 vervangen ,waterpomp vervangen, multriem vv+bak vv) .Ik kan geen andere manier bedenken .
Bij de clio 182 kan het makkelijker dacht ik ( niet zeker ) ander subframe .
Bij de clio 182 kan het makkelijker dacht ik ( niet zeker ) ander subframe .
Jongens ik weet dat het weekend bijna voorbij is, maar laten we het gezellig houden.
Ik zag persoonlijk de 2 mogelijkheden duidelijk staan, en Arjan leest er ff overheen
End good...all good
Ik zag persoonlijk de 2 mogelijkheden duidelijk staan, en Arjan leest er ff overheen
End good...all good
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht