Clio start weer eens slecht...
-
1.2 frikandel
Clio start weer eens slecht...
Ik heb al een maandje last van slecht starten.. Elke keer als ik mn accu heb geladen start hij weer goed voor 4-5x en daarna niet meer.. Heb accu en dynamo al nagemeten en die zijn in oorden. Me pa zegt dat hij geen benzine krijgt maar dat geloof ik niet. Iemand misschien een idee?
Re: Clio start weer eens slecht...
Hoe heb je de accu doorgemeten? Als ik je verhaal vanuit mijn luie stoel beoordeel, neig ik toch naar een matige accu. Of je zou al een lekstroom moeten hebben waardoor de accu langzaam wordt leeggetrokken.
-
1.2 frikandel
Ik denk dat het aan mijn radio ligt.. want ik heb een draad van de accu lopen naar het geheugen van de radio omdat ik geen konstante plus bij de radio heb.. want net na het lange doorstarte ging hij wel ineens aan... word gewoon tijd voor een andere auto..
Maak de polen van je accu eens schoon. Zo te lezen zit daar ook corrosie op. Radio heeft geen invloed op je startmotor. Slechte electrische contacten wel.
-
1.2 frikandel
Ik bedoel dat de radio stroom trekt want ik heb een kabeltje moeten trekken van de accu naar de radio misschien is het net genoeg om de accu leeg te trkken. Want vorige week was de accu helemaal plat.. Het kan ook komen door mijn sub dat die teveel stroom trekt want ik heb maar een klein accutje in de auto
-
1.2 frikandel
me pa is bij de garage geweest en ze zeggen dat de benzine filter verstopt is omdat ik altijd tot de laatste druppel benzine door rij 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3492 Weergaves
-
Laatste bericht door RicoK
-
- 1 Reacties