Ik ben lang opzoek geweest naar een ABS-ring. Renault garage gaf als advies om nwe vooras te plaatsen, kosten €300,- Dit moet goedkoper kunnen dacht ik. Zelf een ABS-ring bestellen en zelf plaatsen. Dat kan, ik heb een betrouwbaar adresje gevonden die van veel merken ABS-ringen heeft. Gelegen in Friesland, Joure maar verstuurd het tevens ook.Op deze site staat zelfs beschreven hoe je de ring moet vervangen, alle handelingen staan op een rij. Mijn doel is niet om reclame te maken maar clio rijders goedkoop te kunnen laten rijden als zij een ABS-ring moeten vervangen. Veel suc6!
(http://www.autoservicejoure.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
Adresje voor bestellen ABS-ring
Re: Adresje voor bestellen ABS-ring
Bij de Clio is de ABS ring inderdaad niet los van de as te bestellen. Bij de Kangoo meen ik wel, en laat dat dezelfde ring zijn.
-
martijnk
ik kon een ring bij de dealer bestellen destijds (jaar geleden) voor mijn 1.5 dci die ik ooit had.. daar zijn speciale nummers voor..
Ik heb ze ook gewoon bij de dealer besteld, al was dat niet goedkoop a 30 euro per stuk.
-
Manuel
Ik schop het topic even omhoog omdat ik € 30 per ring toch echt wat te duur vind.
Ik heb mijn ABS-ringen via eBay gevonden, € 12 p.s. met coating en het had maar 1 week levertijd. Shop in kwestie: UKPD - reluctor ring (via eBay: eBay: Renault Clio reluctor ring)
Ik heb mijn ABS-ringen via eBay gevonden, € 12 p.s. met coating en het had maar 1 week levertijd. Shop in kwestie: UKPD - reluctor ring (via eBay: eBay: Renault Clio reluctor ring)
Dan nog verzenden en hopen dat het aankomt.
Scheelt je amper 2 tientjes met de vraag of de kwaliteit exact gelijk is.
-
Manuel
Dat vind ik zo'n onzin argument, waarom zou het niet aankomen?
Dan kan je net zo goed naar de dealer toe om al je onderdelen te bestellen, net of Renault alle onderdelen zelf maakt.
Dan kan je net zo goed naar de dealer toe om al je onderdelen te bestellen, net of Renault alle onderdelen zelf maakt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 40378 Weergaves
-
Laatste bericht door KYN