Hallo,
Ik heb dringend jullie hulp nodig a.u.b.!
Gisteren begon de auto met optrekken heel erg te schokken.
Hij liep stationair ook niet meer regelmatig en kwam bijna onder de toeren steeds.
Ik heb de auto toen weggezet en drie uur later weer gestart. Dit ging schokkend en moeizaam. Na 1 minuutje gereden te hebben stapte ik uit en zag dat er een hele grote witte rookpluim uit, volgens mij, de uitlaat kwam.
Auto uitgezet en daarna weer proberen te starten, eerste keren rare mechanische geluiden maar hij starte niet. Nu start hij helemaal niet, je hoort alleen een klokje en verder helemaal niks, geen startmotor o.i.d. alleen een klik.
Wat kan dit zijn? Ik kan trouwens niks zien of uitproberen want hij staat een dorp verder als waar ik woon.
Alvast bedankt!
Clio doet niks meer!
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: Clio doet niks meer!
heb je al in de olie vuldop gekeken?
witte rook uit de uitlaat is meestal dat de koppakking lek is en er koelvloeistof in de verbrandingskamer komt...
check je wel geregeld je olie pijl en ook in de olie vuldop (en je andere vloeistoffen)?
witte rook uit de uitlaat is meestal dat de koppakking lek is en er koelvloeistof in de verbrandingskamer komt...
check je wel geregeld je olie pijl en ook in de olie vuldop (en je andere vloeistoffen)?
-
Hekkie
Oliepeil is al een half jaar gewoon goed en heb er nog niks bij hoeven doen. Verder waren alle andere vloeistoffen volgens mij ook nog gewoon, goed!
-
Hekkie
Kan ik helaas nu niet kijken, moet werken en de auto staat niet bij mij.
-
Biggystylo
Ik vermoed dat je de koppakking lekt hebt en zo erg dat je koelwater op een zuiger staat en mocht je pech hebben kun je van waterslag krom drijfstangen
-
Hekkie
Inderdaad ligt de koppakking eruit!
Ik heb er nog een stukje in kunnen rijden vandaag om hem naar huis te krijgen. We hebben er water bij gedaan.
Dit was allemaal op toen ik na 5 km thuis kwam. dit ging gepaart met veel witte rook en schokkend rijden.
De auto reed voor geen meter meer, maar hij staat nu gelukkig thuis.
Eens kijken wat dit grapje gaat kosten!
Ik heb er nog een stukje in kunnen rijden vandaag om hem naar huis te krijgen. We hebben er water bij gedaan.
Dit was allemaal op toen ik na 5 km thuis kwam. dit ging gepaart met veel witte rook en schokkend rijden.
De auto reed voor geen meter meer, maar hij staat nu gelukkig thuis.
Eens kijken wat dit grapje gaat kosten!
Tip: nooit meer rijden met een auto die ernstige gebreken vertoond. Je kunt de motor meer schade toebrengen.
Succes met de reparatie!
Succes met de reparatie!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht