Heb een clio 3 van april 2012. De indicatoren bij de automaat poke (p, r,n en d) zijn in het donker niet te zien. Klopt dit en kun je alleen op de display je keuze zien of weet iemand van jullie een oplossing.
Geldt ook voor de verlichtingshandle links van het stuur en de ruitenwisserhandle rechts van het stuur, hoort hier ook verlichting in te zitten?
verlichting indicatoren automaat poke (P,R,N en D)
-
SteefVR6
Re: verlichting indicatoren automaat poke (P,R,N en D)
Volgens mij is al dat spul niet verlicht. Althans, bij mijn automaat ook niet het geval.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 8474 Weergaves
-
Laatste bericht door AS1
-
- 0 Reacties
- 10103 Weergaves
-
Laatste bericht door AndrewDc
-
- 1 Reacties
- 8685 Weergaves
-
Laatste bericht door jor74
-
- 10 Reacties
- 12028 Weergaves
-
Laatste bericht door StadiumIII
-
- 7 Reacties
- 10565 Weergaves
-
Laatste bericht door Mees120