Helaas heb ik een clio rs met een gierende bak. Heeft er iemand ervaring met het steken van een phase 2 bak?
De bakverhoudingen zouden wat korter moeten zijn en dat is net wat ik heel graag wil.
Gaat dat zonder problemen technisch? en is die bak ook daadwerkelijk korter of zijn de verschillen amper merkbaar?
Met vriendelijke groet,
Timo
Gierende bak Clio Rs Phase 1 2000
Re: Gierende bak Clio Rs Phase 1 2000
Met een 2000 RS heb je een F4R-730 blok met JC5 bak, phase 2 is een F4R-732 blok, ook met JC5 bak wat ik zo kan vinden.
Lijkt me dus geen verschil in te zitten. MIsschien moet je dit een s aan -Jo- vragen. Die is daar toch wel aardig in thuis.
Lijkt me dus geen verschil in te zitten. MIsschien moet je dit een s aan -Jo- vragen. Die is daar toch wel aardig in thuis.
-
Daniel de Rijke
Phase 1 is een JC5-089 of phase 2 een andere bak heeft weet ik even niet uit mijn hoofd!
In de racer heb ik een bak uit de phase 1 in de daily phase 2 Zit een phase 2 bak, kan niet zeggen dat ik verschil merk.
Ik kan het wel begrijpen als er een andere overbrengen op een phase 2/3 is gebruikt, phase 1 had standaart namelijk 195-50-15 als bandenmaat en de phase 2 stond op 16inch standaart.
In de racer heb ik een bak uit de phase 1 in de daily phase 2 Zit een phase 2 bak, kan niet zeggen dat ik verschil merk.
Ik kan het wel begrijpen als er een andere overbrengen op een phase 2/3 is gebruikt, phase 1 had standaart namelijk 195-50-15 als bandenmaat en de phase 2 stond op 16inch standaart.
-
starletsteve
Ik bestel wel een phase 2 bak, merk het vanzelf wel dan. Bedankt!!
Op CB1C (Clio 2.2 RS 2001 2.0 16v) geeft Dialogys ook een JC5-089
-
starletsteve
Ik ga van het weekend nog maar ff surfen op het internet voordat ik ga bestellen.
Ik zit nu aan een JC5 129 te denken, maar ik moet wel zeker zijn dat dit een andere bak is als de orginele.
Ik zit nu aan een JC5 129 te denken, maar ik moet wel zeker zijn dat dit een andere bak is als de orginele.
-
Daniel de Rijke
Niet lang miepen en zelf wat zoeken, alles wat je wil weten kan Reinier aka cannonballman je vertellen over de renault bakken! Zoek maar even op google en je vind hem zo! Hij kan vast ook je huidige bak reviseren en voorzien van andere verhouding des gewenst!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5189 Weergaves
-
Laatste bericht door AS1
-
- 2 Reacties