Ik gisteren bij een garage mijn Clio 2 phase 3 een flinke verwenbeurt laten geven, alleen nu zie ik dat hij nog niet helemaal tevreden is. Het lampje motorstoring / luchtverontreiniging (staat in boekje) brandt.
Ik heb bij de garage een voorveer, de blokken en schijven voor, de distributieriem en de waterpomp laten vervangen. De motor draait overigens goed en ik merk geen verschil tijdens het rijden. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik ga dinsdag terug naar de garage. Telefonisch gaf hij aan niet te weten waar het aan kon liggen, dus ik hoop dat iemand ons op weg kan helpen..
Deze dus:

Ik heb nog een vraagje die hier helemaal los van staat, maar wat ik me ook al een tijdje afvraag. Mijn cruisecontrol doet af en toe wat vreemd. Hij pakt eigenlijk altijd meteen, maar het veranderen van snelheid gaat niet altijd goed. Soms gaat het netjes, maar soms verspringt hij ook met een druk op de knop 4 km ipv 2 en regelmatig gaat hij van cruisecontrol af als ik op vertragen druk. Op zich vooralsnog niet zo'n probleem, maar wel vreemd. Ik heb dit al sinds ik de auto heb (een jaar), de vrouw die de auto daarvoor had heeft de CC nooit gebruikt omdat ze niet wist of en hoe hij werkte