Welke uitlaat?
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Welke uitlaat?
Ik wil graag een leuke sportuitlaat onder mijn Clio zetten alleen ik weet niet precies welke. Heb ook geen zin om veel geld uit te geven dus ronde de €70 vind ik te doen..
Iemand een idee waar ik een mooie kan vinden met een subtiel sierstuk (niet zo'n 1 die erg opvalt)?
Gaat om een 1.2 RN.
Iemand een idee waar ik een mooie kan vinden met een subtiel sierstuk (niet zo'n 1 die erg opvalt)?
Gaat om een 1.2 RN.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Re: Welke uitlaat?
Ik denk zo dat je voor € 70,- niet veel verder komt dan een "subtiel sierstuk".
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
-
HanxHeez
Duidelijk! :-)
Laatst gewijzigd door Arjan op 31 mar 2013 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Qute verwijderd
Reden: Qute verwijderd
Maar het kan natuurlijk dat je op Marktplaats oid een mooi tweedehandsje vindt.
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
deze is leuk voor een mooie prijs (verwacht er alleen geen prestatiewinst van)
http://www.veban.com/onderdelen.html
http://www.veban.com/onderdelen.html
Das inderdaad scherp geprijsd, wist niet dat het kon! 
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Tja, had voor mijn Saab 9-3 destijds de einddemper vervangen voor een stuk RVS buis, zag er onder de auto niet uit maar wat boeit dat. En het geluid was geweldig, kan dat ook niet met een Clio? Zo'n buis kost €40 en heb niet zoveel zin om handenvol geld aan een uitlaat uit te geven..
En die van €360 voor €75, denk niet dat dat nog veel is. Zo'n enorme prijsverlaging, zal dat ding wel aan zijn einde komen denk ik. Is een openluchtfilter dan misschien een beter idee? Wil gewoon goedkoop een wat sportiever geluid krijgen, prestatiewinst of iets ben ik helemaal niet op uit.
En die van €360 voor €75, denk niet dat dat nog veel is. Zo'n enorme prijsverlaging, zal dat ding wel aan zijn einde komen denk ik. Is een openluchtfilter dan misschien een beter idee? Wil gewoon goedkoop een wat sportiever geluid krijgen, prestatiewinst of iets ben ik helemaal niet op uit.
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
En deze? http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... emper.html
Zal dit een mooier geluid geven? Openluchtfilter werkt in ieder geval niet, heb vanmiddag m'n luchtfilter eraf gehad en het gaf 0 extra geluid.
Zal dit een mooier geluid geven? Openluchtfilter werkt in ieder geval niet, heb vanmiddag m'n luchtfilter eraf gehad en het gaf 0 extra geluid.
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Aangezien er nog geen reactie was op de vorige post, nogmaals: zal die een beter geluid opleveren?
Of anders misschien deze?
http://www.ebay.de/itm/Sportauspuff-neu ... 232314c5bd
Of anders misschien deze?
http://www.ebay.de/itm/Sportauspuff-neu ... 232314c5bd
Wat de een mooi vind is voor een ander te luid of juist niet. Het is dus lastig aan te geven.
Misschien is het daarom handiger te vragen of er anderen zijn die ervaring hebben met een bepaald type uitlaat en wat hun ervaring is.
Misschien is het daarom handiger te vragen of er anderen zijn die ervaring hebben met een bepaald type uitlaat en wat hun ervaring is.
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Mijn auto brult anders als een malle met z´n k&n filter. Heb al meerdere verbaasde koppen gezien toen ik vol gas aan kwam blazen met dat gebrul.Eric92 schreef:En deze? http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... emper.html
Toen ik mijn clio kocht zat er een demper op van white hooker tuning (en nee, ik maak geen grapje). Waarom de beste man hem erop had zitten is me altijd een raadsel gebleven. Maar goed, toen ik hem kocht zat er kennelijk een prop in 1 van de twee pijpen. Op de snelweg verloor ik die....wat aan tering herrie....als je dat wil, dan is white hooker tuning het merk voor jou...! De bouwkwaliteit leek prima te zijn.
Deze zat er bij mij onder:

Deze zat er bij mij onder:

- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Leuke naam inderdaad :D Nee maar een dubbele uitlaat is sowieso een no-go. Verder hoef ik ook geen vliegtuig geluid hehe.
K&N zal inderdaad wel geluidswinst geven maar dat is me gewoon te duur. Heb jij ook de 1.2 8v?
Ik denk dat over het algemeen de meeste mensen wat meer centjes willen uitgeven aan een uitlaat dan ik, maar als degene die een sportuitlaat hebben mij daar meer over zouden willen vertellen, zou ik dat zeker op prijs stellen.
Of misschien een filmpje erbij maken zodat ik een indruk kan krijgen
K&N zal inderdaad wel geluidswinst geven maar dat is me gewoon te duur. Heb jij ook de 1.2 8v?
Ik denk dat over het algemeen de meeste mensen wat meer centjes willen uitgeven aan een uitlaat dan ik, maar als degene die een sportuitlaat hebben mij daar meer over zouden willen vertellen, zou ik dat zeker op prijs stellen.
Of misschien een filmpje erbij maken zodat ik een indruk kan krijgen
Je wil gaan voor goedkoop. Neem voor het geluid een universele rammelpijp. Voor prestatiewinst hoef je het niet te doen.
Als je wil laten zien dat je een uitlaat hebt kun je ook een universeel sierstuk aan je pijp laten lassen. Dat ziet er netjes uit, kost niet teveel en geeft geen herrie.
Als je wil laten zien dat je een uitlaat hebt kun je ook een universeel sierstuk aan je pijp laten lassen. Dat ziet er netjes uit, kost niet teveel en geeft geen herrie.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Ik ben puur en alleen uit op geluid inderdaad, sierstuk hoef ik ook niet zo nodig.
Dus zou dan het beste maar een universele kunnen pakken? Enig idee hoeveel mm diameter het beste is zodat ik geen vliegtuiggeluid krijg maar wel een wat sportievere brul?
Dus zou dan het beste maar een universele kunnen pakken? Enig idee hoeveel mm diameter het beste is zodat ik geen vliegtuiggeluid krijg maar wel een wat sportievere brul?
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Dat dacht ik dus ook al, maar dan eind- of middendemper?
Ik heb degene gesproken die destijds een rechte pijp als einddemper op mijn Saab had gemonteerd, en die zei dat een rechte pijp als einddemper veel te veel lawaai maakt.
Is dat met de middendemper niet zo? En is er iemand die dit ook heeft op de 1.2 8v?
Ik heb degene gesproken die destijds een rechte pijp als einddemper op mijn Saab had gemonteerd, en die zei dat een rechte pijp als einddemper veel te veel lawaai maakt.
Is dat met de middendemper niet zo? En is er iemand die dit ook heeft op de 1.2 8v?
-
SteefVR6
Met alle respect hoor, maar wat denk je voor 'zwaar' geluid te krijgen met een 1.2 motor?
Of überhaupt, sportieve brul?!
Of überhaupt, sportieve brul?!
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Ik verwacht er niet al te veel van, het is nu meer of een oorverdovend lawaai of geen verschil t.o.v. nu. Ik wil daarom een middenweg, gewoon een iets zwaarder geluid hoeft allemaal niet te overdreven
Boor een gaatje in de einddemper 
Maar zonder gekheid, er is vast wel iets te vinden, anders kan een shop je wellicht advies geven
Maar zonder gekheid, er is vast wel iets te vinden, anders kan een shop je wellicht advies geven
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2162 Weergaves
-
Laatste bericht door Jo-77
-
- 0 Reacties