Hallo.
Ik heb een probleem met mijn Clio 2 ph2 1.4 16V,
ik moet iedere keer mijn koelvloeistof bijvullen, hij spuit het uit de slangen of het reservoir.
mijn motorkap zit namelijk aan de binnenkant helemaal vol met koelvloeistof.
Heeft iemand dit probleem gehad of weten jullie wat dit kan zijn?
ik hoor het graag
groeten Rick.
probleem met koelvloeistof
-
Rick'92
Re: probleem met koelvloeistof
Hoi henry.
De ventilator gaat gewoon aan.
Ik vul iedere keer bij met koelvloeistof. Als de motor koud is loopt hij gewoon mooi stationair maar als de motor warm is loopt hij maar 500/600 toeren.
Als ik weer koelvloeistof bijvul met draaiende gaat er eerst een deel de slangen in.
Ik zal even kijken of beide slangen warm worden.
Gisteravond voordat ik koelvloeistof bijvulde kneep ik in de bovenste slang toen liep het reservoir weer vol hoort dit wel zo te zijn of?
Groeten rick
De ventilator gaat gewoon aan.
Ik vul iedere keer bij met koelvloeistof. Als de motor koud is loopt hij gewoon mooi stationair maar als de motor warm is loopt hij maar 500/600 toeren.
Als ik weer koelvloeistof bijvul met draaiende gaat er eerst een deel de slangen in.
Ik zal even kijken of beide slangen warm worden.
Gisteravond voordat ik koelvloeistof bijvulde kneep ik in de bovenste slang toen liep het reservoir weer vol hoort dit wel zo te zijn of?
Groeten rick
-
Rick'92
Re: probleem met koelvloeistof
Beste Henny.
Ik heb je stappenplan uitgewerkt maar ben toch bij de garage terecht gekomen.
Ze hebben hem afgeperst het is gelukkig niet de koppakking.
Het lek zit/zat bij een aluminium los motordeel? (Als je voor de auto staat links van het luchtfilter behuizing.) Auto word aanstaande vrijdag gemaakt.
Bedankt voor je hulp henny.
Ik heb je stappenplan uitgewerkt maar ben toch bij de garage terecht gekomen.
Ze hebben hem afgeperst het is gelukkig niet de koppakking.
Het lek zit/zat bij een aluminium los motordeel? (Als je voor de auto staat links van het luchtfilter behuizing.) Auto word aanstaande vrijdag gemaakt.
Bedankt voor je hulp henny.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht