Hallo allemaal,
Ik heb tijdje geleden een trekhaak gekocht via Marktplaats. Nu zitten er aan de kabelboom stekkers, die precies hetzelfde zijn als de stekkers waar ze in zouden moeten.
Dus beide "female". Nu zat er een soort "plaatje" bij wat je dan in beide stekkers kon doen, en daarmee beide stekkers kon verbinden.
Buiten het feit dat het storingsgevoelig is, ben ik het plaatje bij het klussen laatst kwijt geraakt. Nu kan ik 2 dingen doen: 2 nieuwe "plaatjes" kopen (ik heb geen idee hoe ze heten, ben al aan het zoeken geweest bij Conrad). Of ik koop nieuwe stekkers voor aan de kabelboom en sluit het op een fatsoenlijke manier aan. Alleen weet ik ook niet hoe de stekkers heten..
De laatste optie lijkt mij de meest storingsvrije..
Dus weet er iemand het soort stekker wat er in de achterlichten zit?
Trekhaak elektra aansluiten
-
k0en
Re: Trekhaak elektra aansluiten
Nog even wat zitten zoeken:
Betreft dus deze stekker:

In de stekker linksonder zit dat plaatje wat ik bedoel.
Betreft dus deze stekker:

In de stekker linksonder zit dat plaatje wat ik bedoel.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik heb geen idee, maar misschien weet de dealer dit. en misschien is het zelfs heel goedkoop daar.
Ikzelf heb het toen gewoon op de bestaande bedrading aangesloten en gesoldeerd en met een krimpkousje eromheen.
Nooit een probleem mee gehad in de 2.5 jaar dat ik de auto had
Ikzelf heb het toen gewoon op de bestaande bedrading aangesloten en gesoldeerd en met een krimpkousje eromheen.
Nooit een probleem mee gehad in de 2.5 jaar dat ik de auto had
Groeten, Vincent.
-
k0en
Ben bij meerdere automaterialen zaken geweest, evenals de dealer en niemand kon me helpen aan z'n plaatje.
Dat wordt dus toch solderen denk ik!
Bedankt. Gr,
Dat wordt dus toch solderen denk ik!
Bedankt. Gr,
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht