Nu lees je ook vaak dingen over de dealers waar de service knudde is maar er zijn ook goeie dealers te vinden ..
Heb me wagen bij de renault dealer in lijnden besteld daar komt ook me twingo vandaan waar ik nu nog even mee rond
rij tot eerste week april dan mag ik me clio eindelijk is op halen en dat na 3 maanden wachten ....
Vind de dealer in lijnden kwa service en in het algemeen goed ze helpen staan voor je klaar en als je wat hebt ze zijn niet te beroerd om je tussen door even te helpen ook de renault dealer in aalsmeer heb ik geen problemen mee .
Daar kocht ik voor me twingo me renault master bus met net 60.000 op de teller toen heb hem in lijnden ingeruild
voor me twingo die ik nu nog bezit ook deze dealer maakte de service waar nooit klachten over gehad .
Van de week even naar lijnden gebeld en er even geweest voor de oplevering van me clio wil ik wat verranderd hebben de velgen ze doen er niet moeilijk over en voor de aflevering word ik gebeld om het te verranderen naar mijn keuze die er nu onder zitten ben ik niet helemaal happy mee .. licht grijse alum velgen bij een donkergrijze metalic lak vind ik te veel grijs dus beter zwarte velgen er onder zetten met groom randje ...