Ik ben nieuw op dit forum. Daarom maar kort even een introductie. Momenteel heb ik een Laguna II 2.0 benzine met een LPG tank erin. Van mijn baas mag ik een lease auto uitzoeken, alleen is het budget niet erg hoog. Daarbij komt ook dat ik 80% werk waardoor
het budget ook lager wordt. Gelukkig is de clio estate een in de basis goed geprijsde auto.
Ik heb proef gereden in een dynamique versie. Eerst maar eens een aantal opvallende pluspunten:
- de vormgeving buitenkant is wel erg mooi
- rouge flamme kleur is wel erg mooi (ik moet verplicht metallic lak, rouge flamme is E100 duurder, dus dat gaat hem worden)
- ruimte, maar natuurlijk, mijn huidige laguna heeft meer ruimte, maar toch vind ik de geboden ruimte heel behoorlijk.
Zelf geef ik niet zo heel veel om of er nu wel of geen licht metalen velgen op zit. Ook word ik niet warm of koud van een lederen
stuurwiel (bij luxere uitvoeringen zit daar alsnog delen plastic op,tja) een touch screen (heb een nette iphone 5)
en een chrome rand is best mooi, begrijp mij niet verkeerd, maar voor rond 30E minder lasten per maand kan ik daar nog wel
overheen kijken!
Alleen nou komt de vraag, wat mij opviel bij de authentique versie is dat de bestuurder stoel niet in hoogte verstelbaar is, nu ben ik gelukkig van redelijk normale lengte (1,78m), maar hoe wordt dat ervaren door clio berijder(s) met een authentique versie??
Als laatste zag ik dat er geen interval optie is op de ruitwisser voorzijde, klopt dat??
Zijn er verder nog punten opgevallen waardoor wordt afgeraden om toch voor de authentique versie te gaan??
Eerst volgende optie zou zijn expression met rouge flamme en dan verder niets, maar ja, daarvan stijgt de prijs
wel weer..
Input is zeer gewenst. En ik hoop dat er ook reacties zullen komen van authentique berijder(s). Op sites als autoweek staan wel
reviews, maar niet van de authentique versie.
greetz,
Marc