Nieuw

Voor algemene Clio 4 vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
Arnol

Nieuw

Bericht door Arnol »

Goedendag

Ik heb vandaag een rode Clio HB Energy dCi 90 s&s Dynamique gekocht. :laugh4: Datum 31-12-2012. Weet iemand wat het trekgewicht van deze clio is?
Verder ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van de telefoon. Ik heb momenteel een twingo uit 2011 en de kwaliteit van di telefoon is dermate slecht dat ik daar een parrot in heb laten bouwen.
Weet iemand toevallig ook of de navigatie die erin zit ook verkeersinfo doorgeeft (files ed)

Groeten

Arno
Arjan
Oud-beheerder
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door Arjan »

Welkom Arno :thumbsup:

Voer je kenteken in op https://ovi.rdw.nl/ en kijk dan even bij Gewichten. Daar staat O.1 Aanhangwagen geremd en O.2 Aanhangwagen ongeremd met de trekgewichten er bij vermeld.

En wat betreft je andere vragen: Heb je er MediaNav of R-Link in zitten?
Arnol

Bericht door Arnol »

Ik denk medianav, maar weet het niet zeker. Waar kan ik dat zien? (Ik heb de auto nog niet)
Arnol

Bericht door Arnol »

Dank jullie voor het welkom. Ik ben benieuwd naar de eigenschappen van de Clio. Mijn twingootje beviel best goed al heb ik achteraf gezien veel te veel kilometers gereden (116.000 in drie jaar). Nu moest hij een grote beurt inclusief vervangen distributieriem en waarschijnlijk de waterpomp. Tsja, in de showroom stond deze clio te glimjuichen naar me. 2 september krijg ik hem. Moet er nog wel een trekhaak onder laten bouwen. Is dat het beste bij renault zelf of zijn er goedkopere alternatieven?
Koeien
forum starter
Contacteer:

Bericht door Koeien »

Hallo Arnol, welkom!

Als de auto nog niet op de oprit staat, is het inderdaad moeilijk te achterhalen welk multimediasysteem je hebt. Als je een kans hebt om te kijken, is het verschil vrij makkelijk te zien
Dit is R-Link:
Afbeelding
Dit is MediaNAV:
Afbeelding

Behalve dat de layout van R-Link iets "smoother" is dan die van MediaNAV, is het het makkelijkst te zien aan de knopjes naast het scherm. R-Link heeft bovenaan een tuimelknopje (onder/boven) met in het midden een klein "ok"-knopje, daaronder een "home" knop en helemaal onderaan de grote ronde power/volumeknop.
Medianav heeft de power/volumeknop bovenaan zitten, met daaronder USB poort en 3,5 mm AUX-aansluiting.
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
Arnol

Bericht door Arnol »

Dank voor de foto's, ik heb de MediaNav. Dat scherm herken ik van de proefrit nl.
Koeien
forum starter
Contacteer:

Bericht door Koeien »

MediaNAV kan volgens mij wel eens vervelend zijn met telefoneren. Al zijn natuurlijk niet alle ervaringen gelijk.

Algemene MediaNAV ervaringen vind je in dit forum (klik)
Het topic "bluetooth volume" (klik) is een van de topics dat gaat over (tegenvallend) telefoonvolume.
Clio IV Phase 1 TCe 90 Dynamique Bleu de France (Augustus 2014)
Comfort extra, R-Link, City extra, Passion Noir
Arnol

Bericht door Arnol »

Hmzz, tegenvaller dus maar ok, ik ga het beleven. Tnx voor de link
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Hier zit ik over te denken en stuk goedkoper als in Nederland volgens mij..
https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... 53&t=21310
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Algemeen”