OBD2 reset, nu start de auto niet meer.
-
Fable
OBD2 reset, nu start de auto niet meer.
Ik heb net uit mijn auto uitgelezen met een ODB2 sensor en hij gaf aan cilinder 1 misfire.
Omdat ik wilde weten of hij dat altijd doet of dat het een eenmalig probleem was heb ik de codes gereset maar nu start de auto helemaal niet meer.
Krijg nu de code, cilinder 1 misfire en speed sensor failure.
Iemand een idee wat nu te doen om toch te kunnen rijden?
Hij start alweer
nu nog het probleem vinden waarom cilinder 1 het niet goed doet.
Omdat ik wilde weten of hij dat altijd doet of dat het een eenmalig probleem was heb ik de codes gereset maar nu start de auto helemaal niet meer.
Krijg nu de code, cilinder 1 misfire en speed sensor failure.
Iemand een idee wat nu te doen om toch te kunnen rijden?
Hij start alweer
nu nog het probleem vinden waarom cilinder 1 het niet goed doet.
-
Fable
Re: OBD2 reset, nu start de auto niet meer.
Ja, morgen even een bobine verwisselen met een andere cilinder, dan kan ik die misschien al uitsluiten.MarijnRS schreef:bougie, bobine, bougiekabel...
Bougies zullen ook wel een keer nieuwe in moeten, heb alleen geen idee welke er goed zijn voor een 1.4 16v uit 2005 op LPG.
-
Fable
Ik had ook al iets gevonden maar ik vind 26 euro voor een bougie best wel duur.MarijnRS schreef:http://www.bougieshop.nl/default.asp?tx ... penr=15562
Staan hier misschien ook goede tussen, die zijn een stuk goedkoper.
http://lpgbougie.nl/
-
MarijnRS
- forum starter
- Contacteer:
Klopt, maar misschien is de reden van het kiezen voor een goedkope bougie nu net het probleem van je misfire....
En waarschijnlijk is het verstandig ff de dealer te raadplegen....
-
Fable
Dat is wel weer zo ja, ga wel voor die NGK LPG 1 bougies, nu nog even uitzoeken welke bobine nu nummer 1 is.MarijnRS schreef:Klopt, maar misschien is de reden van het kiezen voor een goedkope bougie nu net het probleem van je misfire....
-
Fable
MarijnRS schreef:Volgens mij degene aan distributiekant....
Nu alles nog een keer gereset, de auto even laten staan en net startte die meteen weer zonder foutmeldingen.
Lijkt mij dus niet de bobine, want die doet het nu gewoon weer goed. Ik zal de bougies dit weekend even vervangen dan weet ik zeker dat het daar niet aan ligt.
Beste Fable,
Graag je aandacht hiervoor:
Graag je aandacht hiervoor:
Forumregels schreef:Reageren op een bestaand topic
In het vak onderaan een topic kan je "Snel reageren".
Hier kan je gelijk beginnen met typen en hoef je alleen nog op de knop "Bevestig" te klikken om je bericht te plaatsen.
Wil je de tekst opmaken, afbeeldingen of Smileys aan je bericht toevoegen klik dan op "Volledig bewerker", daarmee kom je in hetzelfde venster als via de "Reageer"-knop:.
Bij “Onderwerp” hoef je niets in te vullen wanneer je op een bestaand topic reageert. Je kan gelijk in het tekstvak reageren. Je kan achteraf altijd je eigen berichten aanpassen. Dit doe je door op de knopte klikken.
Als je wilt reageren op het laatste bericht in een bestaand topic, dan is het gebruik van deniet nodig.
-
Fable
Dat quoten komt van een ander forum, dan krijg je een melding als iemand je gequote heeft, zodat je dus kan zien dat er geantwoord is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 9351 Weergaves
-
Laatste bericht door chrissos1979
-
- 1 Reacties