hallo,
na de harde regenbuien vanmiddag reed ik weg waar ik tijdens het optrekken door een plas kwam. gelijk begon het geen grip lampje te knipperen.
Toen ik een rotonde neem knipperde dit lampje ook gelijk(hier lagen geen plassen was alleen beetje nat).
Is dit normaal?
ESP werkt niet goed?
-
thebest07111
- forum starter
- Contacteer:
Re: ESP werkt niet goed?
Lijkt mij van wel. Ik heb vooralsnog alleen ervaring met dat "sliplampje". Dat gaat branden als de hoek van de wielen niet correspondeert met de richting waarin de auto beweegt. Dit wordt bepaald door het signaal van de stuurhoeksensor te vergelijken met dat van de gyrosensoren. Goed uit te testen als er sneeuw ligt.
2000 ph1 RT 1.4 16V Gris Xerus
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
2003 ph2 Initiale 1.6 16V Gris Hologramme
2017 ph2 Initiale TCe 120 Gris Givré
-
thebest07111
- forum starter
- Contacteer:
Oh oke.
Ik rijdt soms namelijk wel is in een mercedes waarmee ik veel harder door de bochten kan die het dan niet aangeeft en ik ook niet voel dat die grip verliest
Ik rijdt soms namelijk wel is in een mercedes waarmee ik veel harder door de bochten kan die het dan niet aangeeft en ik ook niet voel dat die grip verliest
-
thebest07111
- forum starter
- Contacteer:
nu vandaag heeft het hard geregend en is het wegdek een beetje nat.
Als ik door de rotonde ga (ong 20-25km/h) begint de auto te trillen gaat het oranje lampje aan dat die zijn grip verliest en glijdt de auto ook weg. als ik snel de rem indruk kan ik hem nog redden.
Als ik door de rotonde ga (ong 20-25km/h) begint de auto te trillen gaat het oranje lampje aan dat die zijn grip verliest en glijdt de auto ook weg. als ik snel de rem indruk kan ik hem nog redden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3347 Weergaves
-
Laatste bericht door Duck
-
- 4 Reacties