Geachte lezers,
ik ben de afgelopen tijd veel bezig geweest met het onderzoeken wat nou precies het verschil is.. wanneer je geen EMM in je auto hebt zitten en wanneer wel. Het is niet per definitie gekoppeld aan dat je auto ruitenwissers en koplampen moet hebben. Meerdere auto’s op onderdelenlijn zelfde type als ik hebben dan ook zonder die opties wel dat kastje er in zitten.
Het kastje zit ten hoogte van je knieen aan de kant van de radio. Bij mij zit er dus idd geen kastje bij een Night and day uitvoering van december 2015.
Voor de rest wel echt alles opties op de auto ruitenwisser en koplampen na.
Nu keek ik naar de bekabeling, er gaan 2 stekkers in en w stekkers uit naar de zekering kast, zou dit nou echt het geval zijn dat het gewoon een module is die er tussen zit bij sommige auto’s en bij sommige gewoon gelijk doorgelust is naar de zekering kast?
Mijn vraag is dan ook of je dan niet gewoon het kastje van de sloop kan halen en gewoon plug en play de stekkers om kan zetten?
Iemand een idee? Want ik zou liever dat kastje er tussen zetten dan allemaal andere kastjes om toch iets aan de verlichting te kunnen aanpassen.
Groetjes Wouter
EMM t4 Ecu zelf installeren
-
Wouterclio1991
- beginner
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-