Wat tof dat er een clio-forum is. Geweldig.
Ik maak even een nieuw topic aan, om het overzichtelijk te houden. Er zijn meerdere topics hierover alleen... mijn geval is heel apart.
Ik heb zoals zovelen het grijze knop en het tijd klopt niet probleem probleem. Ik kan ook niet in mijn navigatie. Ik heb uren lopen rondstruinen op dit forum en in totaal wel 100x naar de woonkamer en auto gelopen.
Uiteindelijk is me het onderstaande gelukt:
* Supermod installeren
* Favremod 7.0.5 installeren.
* Missing files fix(favremod) op usb gezt in geinstalleerd op auto. Maar... hij installeert alles, maar nog steeds missing files bericht, en grijze knop, en tijd die niet klopt. Om te janken!
De repair tool van renault welke hier op het forum staat heb ik natuurlijk ook al geprobeerd.
Wie o wie kan me helpen. Ik ben je zo ontzettend dankbaar. Ik raak echt gefrustreerd van om iedere keer op die OK knop te klikken van de missing files. En tijd ook irritant.
Navigatie vind ik minder belangrijk
Oplossingen werken niet - Grijs akkoord knop - Tijd klopt niet
Re: Oplossingen werken niet - Grijs akkoord knop - Tijd klopt niet
Heb ik misschien data.zip en nngav.exe nodig?
Waar kan ik deze downloaden?
Waar kan ik deze downloaden?
Re: Oplossingen werken niet - Grijs akkoord knop - Tijd klopt niet
Niemand??? 
Ik heb inmiddels de 7.0.5md er op staan. Kan iemand mij files bezorgen waardoor de error knop weg gaat. Ik wil er best voor betalen!
maar de file op de favremod site helpt niet. Nog steeds error
Ik heb inmiddels de 7.0.5md er op staan. Kan iemand mij files bezorgen waardoor de error knop weg gaat. Ik wil er best voor betalen!
maar de file op de favremod site helpt niet. Nog steeds error
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2870 Weergaves
-
Laatste bericht door deryck
-