Als 1000km geleden de blokken zijn vervangen en ze piepen nu al, zitten er goedkope blokken onder / zit er geen schuine rand aan / is de klauw +houder niet goed schoongemaakt en schuren de nieuwe blokken over het oude remstof.
Als dat het probleem is zou ik mijn schijven (en opnieuw blokken) niet meteen vervangen.
Wil je ze wel vervangen / laten nakijken kan dat bij iedere universeel garage
Voor als je het zelf wilt doen, Bestel ik normaalgesproken bij autodoc. Als je je kenteken ingeeft komen er als het goed is maar een paar opties naar voren. Merendeel van de opties zijn het merk.
Heeft jouw Clio abs? Makkelijk te checken door contact aan te zetten en te kijken naar een abs lampje
Het piepen van de multiriem betekend dat die slipt. Slimste antwoord: vervangen samen met een loop / spanrol!
Een lekke velg kan een paar dingen zijn. Ga alsjeblieft niet kit of silicone aan de haal!!
Ga hiervoor naar een garage, kunnen ze kijken of het de band, het ventiel of de velgrand is. Een nieuw ventiel kunnen ze er snel inzetten en als die langs de velgrand heen lekt moet deze worden schoon gemaakt