Gisteren kwam ik er helaas achter dat de spiegelverstelling van mijn linker buitenspiegel het gedeeltelijk niet meer doet. Dwz. met behulp van het knopje van de spiegelverstelling beweegt de buitenspiegel nog wel op en neer maar niet meer van links naar rechts en vice versa. De buitenspiegel aan de bijrijderskant doet het nog wel prima. Dus beweegt goed op en neer en van links naar rechts dmv. het knopje op de schakelaar in het interieur. Nu lees ik op het internet dat die schakelaars nog wel eens stuk willen gaan. Zelf heb ik dit ook al eens gehad in 2019. Maar toen bewoog zowel de linker als de rechter buitenspiegel niet meer mbv. het knopje. Toen is er een nieuwe schakelaar op gekomen en alles deed het toen weer. Nu dus weer problemen met de spiegelverstelling helaas.
Maar ik vraag me af of het nu aan de schakelaar ligt aangezien de spiegel aan de bijrijderskant het nog wel volledig doet. Als de schakelaar stuk zou zijn zouden toch beide spiegels het niet meer moeten doen? Althans, dat is mijn redenatie of zie ik dat verkeerd?
Hoe denken jullie hierover en hebben jullie ook deze problemen gehad met jullie Renaults?
Bij voorbaat dank.
Spiegelverstelling links werkt niet
-
Capturivoire
- beginner
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-