Goede dag, middag, avond
Ik ben Dennis en ik heb een clio uit '97
het probleem is ik krijg mijn remtrommels achter er niet af.
Wie kan mij tips of eventueel foto's of documentatie geven
over hoe het wel moet.
Mvgr Den=
Remmerij achter
Re: Remmerij achter
Welkom.
Neem aan dat je de centrale moer er af heb en hij niet op de handrem staat. In dit geval kan je hem er meestal zo aftrekken.
In sommige gevallen zijn een paar tikken voldoende.
Werkt dit nog niet zorgt dat je een klein schroevendraaier + een zaklampje hebt. Via de wielbout gaten ( aan de bovenkant) kan je dan proberen de remtrommels terug te stellen. Je zal een tandwieltje zien zitten!
Weet alleen ff niet meer zeker welke kant het stelmechaniek zat.
Neem aan dat je de centrale moer er af heb en hij niet op de handrem staat. In dit geval kan je hem er meestal zo aftrekken.
In sommige gevallen zijn een paar tikken voldoende.
Werkt dit nog niet zorgt dat je een klein schroevendraaier + een zaklampje hebt. Via de wielbout gaten ( aan de bovenkant) kan je dan proberen de remtrommels terug te stellen. Je zal een tandwieltje zien zitten!
Weet alleen ff niet meer zeker welke kant het stelmechaniek zat.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 8876 Weergaves
-
Laatste bericht door Viegje48
-
- 1 Reacties
- 65227 Weergaves
-
Laatste bericht door necessaryevil
-
- 4 Reacties
- 11679 Weergaves
-
Laatste bericht door HenkRenting
-
- 0 Reacties
- 5199 Weergaves
-
Laatste bericht door Guzzi.Cees
-
- 4 Reacties
- 10527 Weergaves
-
Laatste bericht door rob401